Blikken Uitwisselen
Meghan's POV:
"Vanwaar die interesse in Heres?'vroeg het meisje.
Ik keek haar verschoten aan. Was het zo duidelijk dat ik naar hem zat te staren? Heres. Die naam alleen al gaf me kriebels in mijn buik. Ik wou dat het gevoel weg ging. Het was al erg genoeg dat ik sommige mensen hun gevoelens al voelde.
"Vanwaar ken je hem?" vroeg ik in de plaats terwijl mijn blik terug naar hem ging.
Zijn ogen stonden op mij gevestigd, ze keken me net zo nieuwsgierig aan als ik hem. Toen zag ik hem niet meer door een meisje met blonde haren van 12 duidelijk voorbij liep. Ik kreeg hetzelfde gevoel bij haar zoals ik bij het meisje en Heres had gekregen. Ik keek haar even na, maar vestigde mijn blik dan terug op Heres. Voor te zien was hij bij zijn vrienden gaan zitten en had hij de meisjes smachtend achtergelaten. Ik bekeek 2 van zijn vrienden. Een jonge met blauw haar en paarse ogen keek ook deze kant op, maar naar het meisje voor me. Hij vond haar interessant merkte ik. Ik glimlachte automatisch en keek toen naar de andere jongen. Deze had paars haar en zat met zijn rug naar me toe. Hij keek over zijn schouder even naar me toe en ik zag dat hij licht groene ogen had. Ze waren elk op hun eigen manier interessant, maar toch leek Heres meer mijn aandacht te trekken. Elke keer dat ik keek leek hij al te kijken. Ik wende mijn hoofd weer af en wist zeker dat ik bloosde.
"Er kijkt een jongen met blauw haar naar je." fluisterde ik met een glimlach naar haar.
Ik hoopte dat ze me nog een antwoord ging geven op mijn vraag, want ik was benieuwd naar hem.
Lore's POV:
"Er kijkt een jongen met blauw haar naar je."Ik werd meteen rood.
"Ik ben trouwens Lore" "Meghan."
"Dus.Heres,Ik ontmoete hem het eerst aan de Olympus-Berg 4 jaar geledenhij was aan het tekenen.Sinds dien ken ik hem heel goed."
Nu weet ik het weer!De eerste keer dat ik dat gevoel kreeg was…
De bel verstoorde mijn gedachte.
Na nog 3 lesuren was de school uit.
Ja,de school was dus uit.
Ik zag de jongen met blauw haar en besloot hem te volgen…..
Het werd al donker of hij stopte aan de Olympus-Berg.
Er zijn nog geen reacties.