5. all around the world - Alicha
na weer een leuke school dag met Justin gingen we naar Justin z'n huis. ik had vandaag wel het gevoel dat Charlotte jaloers op me was na ja het zal denk niet zo zijn hoop ik dan ik ben ech verliefd op Justin aan het worden. als we bij Justins huis aan komen is Pattie er weer we drinken weer wat met haar en gaan daarna weer in de tuin zitten voor ons verslag als ik langs het zwembad loop pakt Justin me opeens vast en duwt me er in. ik had me kleren gewoon nog aan. ik hou hem zo goed vast dat hij mee valt in het water. als we boven komen lachen we natuurlijk super hard. ik geef Justin een duw en zegt 'gotver moest dat nou'. Justin gaat nog harder lachen en zegt vol vertrouwen 'ja'. na een tijdje in het zwembad wat hebben gepraat gingen we er maar uit ik kreeg een badjas van justin zodat ik het niet koud zou krijgen hij zelf deed zijn shirt uit en had een andere broek aan gedaan. aah wat had die jongen een perfecte buik. toen we klaar waren eindelijk met het verslag vroeg Pattie of ik wou blijven eten ze had te veel eten voor hun tweeen gemaakt. dat wou ik wel ik smste mijn moeder dat ik bij justin bleef eten ik had haar al verteld over hem dat hij nieuw was op school en ik een verslag met hem maakte. voor het eten moesten we eerst bidden dat was bij hun denk normaal. ik deed uit fatsoen maar mee. toen we klaar waren met eten vroeg Justin of ik mee ging in de Jacuzzi dat wou ik wel maar ik zei dat ik geen bikini had hij zei dat hij er wel een had voor me die te klein was voor z'n moeder dus toch niemand gebruikte. het was echt een hele mooie bikini. toen we in de jacuzzi zaten praten we wat we zaten best dicht bij elkaar. opeens uit het niets voel ik Justin z'n lippen op de mijne. ik begin te blozen. na nog een tijdje gepraat te hebben ging ik naar huis ik moest nog wat ander huiswerk doen en ik zou gaan skype met Charlotte. Justin bracht me naar huis hij had me vanochtend ook thuis opgehaald. ton ik thuis kwam zetten ik me macbook aan en starte skype op. ik zag dat Charlotte al online was dus ik belde haar. na een tijdje gepaat te hebben begon ze opeens over Justin ze vertelde dat ze hem leuk vond ik reageerde maar heel blij voor haar maar van binnen was ik best wel boos. na ja Justin gaat bijna niet met haar om en hij zoende me vandaag dus ik denk dat ik zijn hart al wel veroverd heb hoop ik dan. ik zeg doei tegen Charlotte en loop dan naar de badkamer ik douche me want ik ruik naar chloor van het zwembad en de jacuzzi. dit was en super leuke dag met Justin. nu ga ik maar slapen goodnightworld!.
Er zijn nog geen reacties.