In Love With a Celebrity hooftstuk 9
´Waar ben ik´ ik kijk verward door de onbekende kamer en pak naar mijn hoofd. ´Damn mijn hoofd doet pijn!´ ik ga rechtop zitten en wrijf in mijn ogen. ´Alles oke?' niall kijkt me lief aan. 'Uhmm ja ik denk het wel' ik kijk verward naar mama en bobby. Niall kijkt me super lief aan waardoor ik bijna smelt van binnen. 'Maar mam wat doet niall van one direction hier?' ik kijk haar en Bobby verward aan 'Hij is de zoon van Bobby' zegt mijn moeder en Bobby knikt. 'AHHHHHHHHHH' ik gil zo hard dat niall opspringt van de bank. 'wow relax! i'm just a boy!' niall kijkt me verschrikt maar ook wel lachend aan. bobby is erg lief voor me en niall ook! 'okay' zeg ik lief en sta op van de bank. ' 'kom dan laat ik je jou kamer zien' zegt niall lief en wenkt me mee naar boven. eenmaal boven laat niall me mijn kamer zien. 'WOW! mijn kamer is gigantische!' zeg ik lachend en kijk rond in mijn kamer. 'vind je het wat?' zegt niall en knipoogt naar me. 'of ik het wat vind? Het is fantastische! Wow het is echt zo mooi!' zeg ik en ik kijk mijn ogen uit. 'Wauw die kast' ik ren naar de inloop kast. Hij is nog groter dan ik verwacht had. Niall lacht lief en loopt naar me toe. 'don't be so cute!' zeg ik tegen niall en glimlach lief. 'Dan moet jij dat ook niet doen' zegt niall schattig. Ik voel me erg prettig bij niall. 'mag ik jou kamer ook eens zien?' ik kijk naar niall. 'Sure' zegt hij en opend de deur. 'OMG! Zit jou kamer recht naast de mijne? Met een deur d'r tussen zodat je zo mijn kamer in kan lopen?' 'Niet alleen jou kamer maar ook mijn eigen badkamer, wat jij trouwens ook kunt' zegt hij lachend. Ik ren terug naar mijn eigen kamer en open de deur van de badkamer. 'WAUW! omg dit is net een droom! het is zo mooi' ik kijk mijn ogen uit, over liggen kleine zeepjes en hand-doekjes en het ruikt hier zo lekker! 'Het is echt geweldig' zeg ik tegen niall. 'Ja eigenlijk wel he' zegt hij lachend. 'Kom!' Niall trekt me aan mijn hand mee naar beneden. 'Wat gaan we doen?' roep ik verbaasd. 'Gewoon meekomen' zegt hij gniffelend en trekt me mee naar buiten. 'Kijk' zegt hij en wijst naar de stallen van de paarden. 'Kom dan gaan we er heen!' ik ren naar de stallen, op elke stal staan 2 namen, de naam van het paard en de naam van de eigenaar. 'Dit is mijn paard' niall wijst een prachtig groot donker bruin paard aan met zwarte manen. 'wauw' zeg ik verbijsterder. Ik krijg helemaal grote ogen. 'mooi?' niall gniffeld om mijn reactie en wijst naar een ander paard. 'Kijk dit word jou paard, Rooz. Ik schrik. 'Rooz?' 'Ja dat vonden we wel een leuke naam, vind jij dat geen leuke naam dan? ik begin te huilen. 'Hey wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegt?'
Reageer (2)
Nialler <'33
1 decennium geledenhaha love him (: hij kan er echt niet tegen als mensen huilen x'D
veder!!
x
Nialler!x
1 decennium geleden