In Love With a Celebrity hooftstuk 8
'Wauw mam! De omgeving hier is echt geweldig mooi!' ik kijk met grote ogen naar buiten naar al die mooie bomen en beekjes en natuurlijk naar het huisje wat al een klein beetje zichtbaar is. 'Het is mooi he' mijn moeder kijkt mij tevreden en gelukkig aan. Ze is zo blij dat we hier zijn. En ze is vooral blij dat ik het ook mooi vind. 'Kijk mam!' ik wijs naar het bos wat in onze achtertuin staat. hoe cool is dat? een bos in je eigen achtertuin! Ik hoop dat het daar naar dennen ruikt net als bij ons oude huis in het bos! Daar ruikt het altijd zo lekker! 'Hey mam! heeft Bobby huisdieren?' ik kijk haar vragend aan. 'Ja volgens mij heeft hij een hond' ik gniffel 'Ik wou altijd al een hond!' zeg ik vrolijk en zucht tevreden. Ik heb echt een gelukkig en fijn gevoel hier in Ierland! ik hoop echt dat ik snel vrienden en vriendinnen maak. Ik zucht en kijk uit het raam. Waarom zijn we niet eerder naar Ierland geweest? het is hier echt zo mooi! Ik pak een dropje uit de zak en eet hem op. 'Over 1 uurtje zijn we er al Jasmine' zegt mijn moeder glunderend. Mama kijkt er echt naar uit om Bobby te zien en om het huis te zien Enzo. Stiekem ben ik ook wel benieuwt naar die zoon van Bobby. Hopelijk is hij knap! Ik hoop ook dat ik het goed kan vinden met hem want dan kunnen we samen film kijken en samen naar het bos en samen naar de beek! En dan kan hij me voorstellen aan al zijn vrienden en kan hij me rond leiden op zijn school. o'ja! Hij ging me ook al leren paardrijden! Bobby heeft gezegd dat ik dan mijn eigen paard krijg! Een paard voor mij alleen waar ik altijd op mag rijden! Dat lijkt me zo heerlijk! Ierland is zoon beetje het mooiste wat me over komen is! Er is zo veel te doen hier! 1 ding is zeker, ik ben echt helemaal bek af! Ik ben zo moe van deze reis he! Als ik daar ben val ik waarschijnlijk meteen in slaap! Ik wil daar helemaal niet in slaap vallen! Ik wil de boel verkennen en mijn spullen uitpakken en natuurlijk mijn kamer inrichten! 'Mam hoe lang is het nog?' '3 kwartier liever' pff de tijd gaat echt sloom, ik zou willen dat we er nu al waren! 'Mam wil je heel even op de vlucht strook gaan staan? ik wil even achterin gaan want dan kan ik even slapen, ik ben bekaf!' 'Okay dan, maar wel snel want hoe sneller we der zijn hoe beter' mama stopt even en ik ga achterin zitten ofja eigenlijk liggen. binnen 5 min lig ik al te slapen. 'Jasmine! Jasmine' Ik schrik wakker. 'Jasmine we zijn er al!' mama maakt me wakker, ik kijk op en zie dat we aangekomen zijn bij het huis ik wrijf in mijn ogen en kijk op. Ik zie een man van ongeveer 30 jaar oud naar buiten komen. 'Ha Emma!' De man omhelst mijn moeder en geeft haar een kus. 'Kom je nog uit de auto Jamine?' Mijn moeder wil dat ik uit de auto kom maar ik ben zo moe. Dan komt er een jongen naar buiten lopen, ik zit rechtop in de auto. 'NIALL!' roep ik kei hard ik wil uit de auto stappen maar val dan flauw op de grond, alles word zwart voor mijn ogen.
Er zijn nog geen reacties.