Dag 11
Gister had Juna aan Mandy verteld dat zij lesbisch was en dat niemand dat mocht weten, vooral Helena niet.
Per ongeluk had Helena dat nieuws gehoord en had ze doorverteld aan Jolie en Jason. Die waren daar niet blij mee.
Jason besloot om er iets van te zeggen met Jolie, Juna en Mandy erbij.
POV Jason
Ik liep met Jolie naar binnen en vroeg of Juna, Helena en Mandy met ons konden meekomen naar de slaapkamer.
Dat gebeurde ook en iedereen ging op het bed zitten, behalve ik.
"Helena, wil je even komen staan?" Ik begon met vertellen over wat Helena gedaan had.
"Juna, er is iets wat je moet weten. Onze lieve agente hier heeft iets gedaan wat echt niet door de beugel kan. Gister heb jij Mandy iets persoonlijks verteld en dat heeft Helena doorverteld aan ons."
"Wat heeft ze dan doorverteld?" vroeg Juna.
"Dat jij lesbisch bent."
Juna liep vuurrood aan en begon huilend naar de badkamer te rennen. Mandy liep erachteraan.
"Zie je nou wat je gedaan hebt? Besef je dat wel?"
"Word je nou boos op mij omdat die pot een beetje aan het overdrijven is?"
"Wat zeg je? Hoe durf je haar een pot te noemen, ze is net zo iemand als jij en als iedereen hier! Je moet haar normaal behandelen en niet stiekem achter haar rug dingen verraden die erg persoonlijk zijn. Dan ben je echt een schijnheil!"
"Jason, even rustig! Ik wilde het alleen zeggen omdat zij vraagt om het niet aan iedereen te vertellen en al zeker niet aan mij, want dat vind ik frustrerend."
Ik werd helemaal gek hier. Ik stond nu echt op ontploffen.
"Weet je wat, Helena, je zoekt het maar uit. Kom niet meer bij mij in de buurt."
POV Lilith
Ik stond mijn tanden te poetsen toen Juna huilend naar binnen kwam. "Juna, wat is er aan de hand? Vertel het eens is aan Lilith."
Mandy kwam er ook bij te staan. "Laat haar maar even, ik los het wel op," zei ze.
Ik liep weg en liet ze achter.
Dit is Big Brother, wil Devin naar de dagboekkamer komen?
Gisteren in de Men Room heb jij tegen Ben gezegd dat je hem zou nomineren voor vier punten voor als hij het geheim van Helena fout had.
Dit is een overtreding die staat in het Big Brother regelboek. Pagina twee, alinea vijf, regel drie.
Nooit of te nimmer praten over de nominaties of wie je gaat nomineren.
Daarvoor krijg je een strafpunt. Als je 3 strafpunten hebt, moet je het huis verlaten.
Dankjewel. Dit was het.
"Devin heeft een strafpunt, hij denkt nu wel twee keer na voordat hij iets doet.
Wat voor invloed heeft het op het huis nu Jason en Helena grote ruzie hebben? Je ziet het in de volgende aflevering."
Morgen in Big Brother krijgen de mannen de laatste kans om de geheimen te overleggen en moet Helena iets opbiechten, net zoals Juna.
Reageer (1)
Oeeh spannend ^^
1 decennium geleden