In Love With a Celebrity hooftstuk 7
Rooz is echt mijn aller beste vriendin! Ik ga haar echt missen! Al die leuke tijden die we hadden! ik weet nog wel vorig jaar toen wouden we naar een discotheek alleen je moest daarvoor 16 zijn en ik was 16 en Rooz was 15 en IK was degene die er niet in mocht! Ze dachten dat ik jonger was omdat ik er minder volwassen uitzie als Rooz. Rooz ziet er echt uit als iemand van 18 of 19 of zo en ik lijk meer op iemand van 15 of zo! IK BEN 17! en Rooz is 16. Kon ze maar mee naar Ierland!
Ik had gisteren al afscheid genomen van Rooz maar ze kwam net nog even langs om me nog eens te zien. ´Mpffff´ morgen ga ik weg. Ik wil helemaal niet weg! Ik wil niet weg van Rooz en van oma&opa en mijn tante&oom en natuurlijk van Jaylo. ik ga iedereen zo erg missen! Maar ja mama zegt dat het heel leuk is daar en dat het daar meestal zoon 35 graden is of zo! Rooz is super jaloers dat ik een half jaar niet naar school hoef en dat ik lekker warm in Ierland zit met een kast van een huis. O'ja helemaal vergeten! Ze hebben daar ook een soort manege met 5 paarden! Dat zijn hun eigen paarden! Mijn moeder zegt dat Bobby en zijn zoon heel goed kunnen paard rijden en dat die zoon mij wel wil leren hoe ik moet paardrijden! ik ben wel benieuwt hoe hij heet en hoe hij eruit ziet Enzo want ik zit nu voortaan heel mijn leven met hem opgescheept. ik gniffel en kijk nog eens naar de foto van mij en Rooz. Het enige wat ik over hem weet is dat hij 19 jaar oud is. Wat ook heel leuk is van het huis is dat ik een tweepersoons bed krijg en een inloop kast! HOE COOL! Ik kijk er best wel naar uit om naar Ierland te gaan. Het enige wat ik ga missen hier zijn mijn vrienden&familie. Ierland is gewoon een hemel zonder vrienden&familie. ik gniffel en open mijn laptop. Ik kijk even of dat Rooz online is. 'Nope' Rooz is helaas niet online! Net nu niet! net nu ik morgen naar Ierland vertrek! Het is half 10 s'avonds en ik moet nog hartstikke veel spullen inpakken. Ik moet ook mijn dekbed mee nemen bedenk ik me nu. En mijn kussens en mijn posters van One Direction moeten ook allemaal mee! Ierland of niet One Direction moet aan de muur hangen. Ik haal voorzichtig al mijn posters van de muren en van de deur en rol ze op, ik doe er een elastiekje om en doe ze in een rugtas. Ik heb nu dus 3 koffers 1 sporttas en 1 rugtas vol met spullen en ik heb nog niet alles! De sporttas zit helemaal vol met kleren. 1 koffer zit helemaal vol met schoenen. 1 koffer zit helemaal vol met make-up, spiegels en verzorgingsproducten. en in 1 koffer zitten nog wat losse spulletjes zoals foto lijstjes, teken spullen, opladers, koptelefoons, oortjes Enzo. mijn dekbed en mijn kussens doe ik dan maar in een andere sporttas. Om 11 uur ben ik eindelijk klaar met het inpakken van al mijn spullen maar waar ik niet aan gedacht heb is dat ik vanavond eigenlijk nog onder dat dekbed moet slapen! Shit! Nou ja ik slaap vannacht dan wel bij mama in bed, zij heeft toch een tweepersoonsbed! Ik ga naar mama's kamer en ga in haar bed liggen, zonder mijn pyjama aan te doen of mijn tanden te poetsen ga ik gelijk slapen ik ben zo moe! Die volgende ochtend is mama al druk in de weer met het inladen van de auto. Alle spullen worden in de auto gepropt en er is geen tijd te verliezen. Mama vind dat we om 12 uur hier thuis moeten vertrekken. Dat is over 1 uur al! Ik bel Rooz snel op, nu maar hopen dat ze opneemt want Rooz moet gewoon naar school. Shit! Ze neemt niet op. Maar ik wil haar nog zo graag even zien en omhelzen! ik ren naar mama toe 'Mam! Mag ik alsjeblieft nog even snel met de fiets naar school rijden om nog even afscheid te nemen van Rooz! Alsjeblieft!' ik kijk haar smekend aan. 'Maar lieverd je hebt gisteren en eergisteren toch al afscheid genomen?' 'Ja maar mam ik wil haar gewoon nog 1 x zien! ik zal haar nooit meer kunnen omhelzen mam! het enige wat we nog kunnen doen is praten via de video chat maar meer niet! alsjeblieft mama! dan maak je me zo gelukkig!' 'Nou vooruit dan! maar over een half uurtje ben je weer hier THUIS! begrepen?' 'ja mam doei loveyou!' ik geef mama snel een kus op haar wang en ren de voordeur uit. Ik fiets zo hard als ik kan naar school, gooi mijn fiets neer en ren de school in. Ik kijk zoekend rond naar ons klas lokaal. 0.03. Ik ren de trap af naar ons lokaal. daar is het! ik storm het klas lokaal binnen. 'ROOZ!!!!' ik spring Rooz in de armen en geef haar een kus op haar wang. 'Rooz! ik dacht dat ik je nooit meer zou zien!' 'Moet jij niet naar Ierland?' zegt Rooz plagend. 'Ik wou jou gewoon nog even zien!' zeg ik en houd haar nog steviger vast. 'Ik vertrek over een half uurtje al!' ik begin te huilen en Rooz ook. Job en Max komen mij ook een knuffel geven en job zoent mij. ik zoen hem niet terug maar geef een kus op zijn wang. ik geef ook Max een kus op zijn wang. heel de klas staat op om mij een knuffel te geven. Jaylo komt ook naar me toe en geeft me eerst een kusje dan kijkt hij me aan en zoent hij me. hij doet zijn mond een beetje open en draait met zijn tong rondjes om mijn tong. na 5 min trek ik terug. 'Ik moet nu echt gaan!' 'Doei iedereen, tot nooit meer ziens! Maak iets moois van jullie leven! En Rooz, Go for it girl!' ik geef Rooz nog 1 kus op haar wang en verlaat dan de klas. Ik laat een traantje gaan en stap op mijn fiets. ik fiets zo snel als ik kan naar huis. Ik rijd de oprit op en zie mama al staan. 'Kom maar met je fiets' zegt mijn moeder. 'Gaat mijn fiets mee?' vraag ik verbaasd. 'Ja natuurlijk!' zegt mijn moeder. 'owh maar hoe wil je dat meenemen in het vliegtuig?' zeg ik verbaasd maar ook wel lachend. 'owhja! owwww sorry ik ben er niet helemaal bij ik ben ook zo bang dat we iets vergeten!' mijn moeder geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Kom schat dan gaan we' mama sluit de deur en stapt in de auto. ook ik stap in de auto en kijk uit het raam. 'ik ga het hier missen' zeg ik zacht en sluit mijn ogen.
Reageer (2)
Vederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
1 decennium geledenvederrr!! <3
1 decennium geledenx