Terwijl ik en Emma de badkamer schoomnaken hoor ik mijn telefoon beneden afgaan."Ben zo terug." Ik storm de trap af om optijd te zijn. Snel pak ik mijn telefoon, Onbekend.. ik breng hem naar mijn oor. "Met Madison?" zeg ik. "Hey Babe!" "Louis?" vraag ik blij. "Hoe kom je aan mijn nummer?" Grinnik ik. "Telefoonboek, ik heb zes Madisons uit Londen gebeld, haha." Ik schiet in de lach. "Je kon het gister ook gewoon vragen?" zeg ik. "Durfde ik niet.." fluistert Louis. "Ahhw. Cute." Ik hoor Louis zachtjes lachen, even is het stil. "Wanneer zie ik je?" Louis vult de stillte op. "Hm, ik ben de badkamer aan het schoonmaken, misschien vanavond?" Louis lacht weer. "Is goed, HARRY SHUT UP!" "Wattes?" lach ik. "Harry is irritant, maar zie ik je vanavond, acht uur bij jouw?" "Hihi, is goed." "Niet eten van tevoren hè," ik glimlach, "Tot straks!"Ik hang op en ren naarboven met mijn telefoon. "Ik ben al klaar Maddie..". "Oh, oke.. ik ga vanavond weg, met Louis.." "Louis? Ooooh, Louis. oké." ik ga naar mijn kamer en plof op mijn grote tweepersoonsbed. Ik sla Louis' nummer op en kijk of hij Whatsapp heeft. Yess! Metteen stuur ik een berichtje.
m: Louis?
L :Hey ^^
M : Ik moet wat vragen..
L :Oehh, oké.
M : Nou, ik vind je leuk en..
L: Uhuu : )
M : Nou.. jij vond mij ook leuk toch?
L : Jaa, wat is er nou? Hihi..
M : Zijn we nu... hm, je weet wel?
L : Hihi wat bedoel je?
M : Je snapt me wel..
L : Wil je dat?
M : Wil jij dat?
L : *Bloos*
M : Slijmbal!
L : Nou..
M: Hihi, maar als je wil.. is mijn antwoord ja.
L : Ahw : ) Ik vind je echt leuk...


Ik voel dat ik bloos. Louis is lief, en nu ben ik zijn vriendin..
Ik heb hem net ontmoet, maar ik ben echt verliefd..


M: Ik jouw ook, hihi..
L: sorry maddie, ik moet nu echt gaan.. Harry heeft mijn blouse gestolen, ik moet hem even terug halen. -,-
M: Hahahah, doe m maar de groetjes.. xx
L: Doe ik, Bye xoxo


Ik druk de chat weg en loop naar beneden. Ik ben veel vrolijker dan net.

Reageer (3)

  • checkdiamond

    die zijn lief sameeeen!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Puellae

    ASDFGHJKL CUTIES!!!!
    Snel verder!!!
    X

    1 decennium geleden
  • LouTeasdale

    Ahw, cute!<3 Snel verder! xo'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen