In Love With a Celebrity hooftstuk 6
Hij is echt zo knap!
Maar ik moet het juiste doen!
ik trek me terug en kijk hem 1 seconde aan. hij staart me met een open mond aan. ik wil hier weg maar het is mijn eigen afscheidsfeest! Ik kan niet weg, maar ik kan ook niet blijven. Ik ren naar de wc's. 'Shit zooi!' wat heb ik gedaan! ik besef nu pas dat ik de aller lekkerste jongen van heel Amsterdam heb afgewezen! ik krijg bijna een hart stilstand! o my god! IK HEB JAYLO NET AFGEWEZEN! ik kan mezelf wel slaan nu! Ik ren terug naar binnen en kijk zoekend rond. DAAR! ik zie jaylo nog steeds stomverbaasd kijken. ik ren op hem af en zoen hem op zijn mond. hij doet zijn mond een beetje open en speelt met mijn tong. ik leg mijn armen om zijn nek en zit met mijn handen in zijn haar. hij legt zijn handen op mijn kont. Ik heb het gevoel dat iedereen naar ons kijkt. We zoenen wel zoon 15 min lang door! het is echt de beste kus van mijn leven. uiteindelijk stoppen we met zoenen. ik kijk hem aan. 'Je kunt goed zoenen voor een groentje' zegt hij lachend. Groentje? denk ik bij mezelf. noemt hij me nou net een groentje? hij doet net of ik nog nooit een vriendje heb gehad! 'Thanks! Maar jij bent beter' zeg ik tegen hem en knipoog. 'Ik ga even wat te drinken halen' zeg ik. Ik ren naar Rooz toe en trek haar mee naar de sapjes tafel. 'ROOZ!' 'Wat?' 'IK HEB NET 15 min LANG STAAN ZOENEN MET JAYLO!' zeg ik helemaal happy! 'WAT! die super hotte 5e jaars?' 'JAAAAAAA' schreeuw ik! 'AHHHHHHHHHH!!!!' gillen we in koor. dan beginnen we allebei opeens kei hard te lachen. 'Ik heb gezoend met job! maar dat was maar 5 min ofzo?' zegt Rooz opeens. 'Echt! Super!' zeg ik tevreden. Ja ikzelf had ook niet verwacht dat ik zo goed zou reageren maar ik ben gewoon te blij over mij en jaylo! ik begin te huilen. 'Wat is er' vraagt Rooz verbaasd. 'ik besef dat onze laatste uren erop zitten!' zeg ik huilend. de klok slaat 3 uur. 'HET FEEST IS AFGELOPEN' Roept een meester. de muziek gaat uit en iedereen loopt het podium op. 'Iedereen mag nog even iets liefs zeggen over jasmine. iedereen zegt iets liefs over mij en om 4 uur is het afgelopen. iedereen gaat naar huis. Rooz gaat nog even mee naar mijn huis om haar spullen op te halen en dan moet ik mijn spullen in gaan pakken. 'Ik ga je echt missen' zegt Rooz en ze begint te huilen. Ook ik begin dan te huilen. We omhelzen elkaar en staan daar bijna 10 min lang in elkaars armen te huilen.
Reageer (2)
hihihi´ ik doe mijn best x
1 decennium geledenomg! Die foto.... X____X haha nee ik zat niet te kwijlen, bijna dan... =$ MAN hij lijkt wel een Hollister model of zo <'33
1 decennium geledenhaha toch vind ik Nialler leuker ^^
veder!
xx