Foto bij In Love With a Celebrity hooftstuk 5

Rooz en ik komen uiteindelijk op school aan om. We hebben toch gefietst en een stukje gelopen. Iedereen vind mijn jurk super mooi en die van Rooz ook! ik vind die licht roze jurk echt mooi staan bij haar rode haar.

'heey meiden! wat zien jullie er verbluffend mooi uit!' zegt job en geeft ons een knuffel.
'zeker mooi!' zegt Max. Max is altijd heel erg verlegen, dat vind ik wel schattig! Job is juist niet verlegen, Job is een echte flirter! Hij had eerst verkering met Rooz maar dat ging weer uit en toen weer aan en nu is het weer uit maar ik denk dat ze na dit feest weer krijgen. ik word echt moe van hun stoplicht relatie! ik wil net iets zeggen tegen Rooz alleen draai ik me om en zie ik haar niet meer. 'Waar is Rooz nou ineens?' vraag ik aan Max die nog wel bij me staat. 'Ze staat daar te dansen met Job' zegt hij en dan kijkt hij weer naar de grond. 'ik zie ze al' zeg ik en ik loop weg. pffff nu ben ik dus de hele avond alleen op mijn eigen afscheidsfeest! Rooz snapt niet dat ik vanavond afscheid ga nemen van iedereen en dat ik ze dan nooit meer zie! ik zucht en kijk wat rond. Ik zie jaylo staan. Damn wat is hij toch knap! Ik was altijd al verliefd op hem. Hij heeft blonde haren en een spier witte lach! Zijn huid is zon bruin en zijn ogen zijn diep zee blauw! Hij is zoon beetje de knapste jongen van heel Amsterdam! ik vind hem echt leuk maar durf niet naar hem toe te gaan omdat ik niet de enige ben die hem leuk vind. er zijn wel een miljoen meisjes verliefd op hem! en waarom zou hij dan net met mij willen 'pffff' ik ben ook veelste lelijk voor zoon hotte boy! ik moet kijken of er niet iemand anders leuks is. Maar dit is wel mijn laatste kans! Als ik nu niet met Jaylo zoen dan is mijn droom verloren! of ja mijn droom op nummer 3 hihi! Ja dat klopt ik heb meerdere dromen op een lijstje staan en als die dromen dan uitgekomen zijn streep ik ze weg. Op nummer 1 staat one direction zoenen. op nummer 2 staat One direction ontmoeten. op nummer 3 staat Jaylo zoenen. op nummer 4 staat verhuizen naar een ander land. op nummer 5 staat taylor lautner zijn sixpack voelen. ik gniffel en staar nog even naar jaylo. normaal zou ik advies vragen aan Rooz maar ja dat gaat nu niet. ik zucht en kijk naar Max, max loopt naar Job en Rooz toe. Waarom loopt hij naar hun toe! ik kijk hem na. ik adem diep in en stap op Jaylo af 'Heey' zeg ik en knipoog naar hem. 'hallo jij' zegt hij sexy en knipoogt terug. damn! hij is zo sexy! wat moet ik nu zeggen! 'Leuk feest he!' zeg ik vragend. 'Het word als maar leuker' zegt hij en hij glimlacht lief met zijn mooie sexy witte tanden. 'Je lach is oogverblindend mooi!' zeg ik opeens. o nee het floepte gewoon zo uit mijn mond! wat heb ik gedaan! o shit! 'jou blonde haar is nog mooier dan de zon' zegt hij tegen me! ow my god! jaylo de lekkerste jongen van de school zegt tegen mij dat mijn blonde haar mooier als de zon is! terwijl hij de zon juist altijd zo aanbid! vandaar dat hij zo bruin is. ik giegel en hij pakt me bij mijn heupen. hij gaat wel heel snel, dat komt zeker omdat hij al met zoon 1000000000 meisjes heeft gehad! hij heeft echt zo vaak verkering! 'Ik wil je zoenen schoonheid' zegt hij dan opeens, mijn hart gaat sneller kloppen ik weet niet wat ik moet doen. Hij geeft me eerst een kusje op mijn voorhoofd dan een op mijn neus dan een op mijn lippen en dan een in mijn hals. Ik weet niet wat ik moet doen! ik vind hem zo knap maar ik ken hem niet echt! Alleen van gezicht. mijn gedachten slaan op hol.

Reageer (1)

  • Payno

    oehhh....
    veder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen