In Love With a Celebrity hooftstuk 4
'Wat vind je van dit?' ik houd een leuk jurkje voor bij Rooz. 'nee ik vind het niks' Rooz houd er nooit zo van om korte jurkjes te dragen, als zij een kort jurkje mooi vind weet ik zeker dat het een super jurkje is. ik gniffel en zoek wat anders. 'dit setje is echt iets voor jou!' ik leg een Spijkerbroek op mijn bed. 'nu alleen de top nog' lag ik naar Rooz. ik zoek in mijn kledingkast 'Yes! Ik heb het!' ik leg een hemdje met de tekst; 'Love is like music it's true' Rooz begint kei hard te lachen. 'het is een feest he!' zegt Rooz lachend! 'Ik moet wel een jurk aan!' zegt Rooz nog half lachend. ik zucht en begin dan ook te lachen. 'okay, okay' zeg ik en ga weer verder zoeken in mijn kleding kast. 'hier heb ik het! een super mooi jurkje!' ik leg een licht roze jurkje op mijn bed. 'Wauw! die is echt leuk! Zegt Rooz. 'Yes' zeg ik lachend. 'maar er moet nog wel een accessoire bij!' zegt Rooz en ze loopt naar mijn kast 'Dit, dit moet erbij!' ze houd een brede zwarte riem met steentjes voor' 'leuk! weetje wat daar ook leuk bij staat' ik zoek in mijn kast. 'hier, dit!' ik duw haar wat armbandjes in haar handen. 'ait! die zijn wel leuk!´ ´nou ga passen dan!´ ik kijk haar aan. ´okay wacht´ Rooz doet het jurkje met de riem en de armbanden aan. ´wat vind je?' Rooz kijkt me tevreden aan. 'Kei leuk!' zeg ik en loop door naar mijn schoenen kast. ik pak een paar schoenen uit de kast. 'Deze staan daar vast leuk onder!' 'Wow! die zijn echt mega gaaf! Ik mag geen hakken van mijn moeder, ze vind dat ik daar nog te jong voor ben! Hallo ik ben 16!' Rooz trekt de schoenen meteen aan. 'Mooi he!' zegt Rooz. ik houd niet zo van die schoenen maar als ik dat tegen Rooz zegt doet ze dit niet aan en moeten we weer opnieuw een setje gaan uitzoeken, dus zeg ik maar dat het haar leuk staat. 'leuk hoor' zeg ik snel en loop naar mijn bureau. Ik pak de zak chips, trek hem open en prop een grote hand chips in mijn mond. Rooz lacht en pakt zelf ook wat chips. Binnen een half uur zijn we bek af en besluiten we richting bed te gaan. ik trek mijn pyjama aan en ga mijn tanden poetsen. Terwijl ik mijn tanden poets doet Rooz ook snel haar pyjama aan en komt ook haar tanden poetsen. 'Het is half 12' zeg ik tegen Rooz als we in bed kruipen. 'Wauw zo laat al, ik was hier om half 9' zegt Rooz lachend. De volgende morgen zijn we vroeg op. Dus ben ik voor de verandering eens op tijd. We komen beneden en maken een ontbijtje. Ik zet de tv aan op mtv. 'Jes One direction is op!' we zingen vrolijk mee met het nummer Live While Where Young en eten ondertussen ons ontbijt op. wat we niet door hadden is dat mama nog lag te slapen en we haar wakker gezongen ofja gekrijst hebben. Mama komt in haar badjas naar beneden. Rooz en ik moeten allebei kei hard lachen. 'O Shit het is 10 over 9 we moeten gaan Rooz' we doen onze jassen aan en pakken onze tassen. Ik loop naar buiten en pak mijn fiets. 'Maar Jasmine ik heb geen fiets nu?' zegt kijkt me geschrokken aan. 'je kunt wel bij mij achterop?' 'ja maar Jasmine we hebben nu onze goeie jurken aan he! voor het feest!' Rooz zet haar tas neer. 'o ja! ik vraag wel aan mijn moeder of ze ons met de auto brengt' 'MAM!!!! wil je ons alsjeblieft heel snel met de auto naar school brengen we hebben onze goeie jurken aan voor het feest en Rooz heeft haar fiets niet bij!' 'dat kan niet lieverd ik moet werken' 'Neee!' Rooz en ik weten niet wat we moeten doen nu.
Reageer (2)
oehh leuk! <3
1 decennium geledenveder!
x