Van uit marjon

de volgende morgen word ik wakker gesmst: heey jullie tortelduifjes fijne kerst. ik begin te lachen Rein word ook wakker en kijkt me aan "wat is er waarom lach je"? ik lees het smsje voor en Rein begint ook te lachen "maar wie stuurde hem dan"? " Daan en Cindy haha" ik sms het zelfde terug. Rein stapt het bed uit en loopt naar beneden ik blijf nog even liggen na 10 minuten komt hij weer boven en klot op de deur. Ik stap me bed uit en maak de deur open e zie dat Rein een diembland vast heeft " voor jou schoonheid" Ik stap in bed en Rein zet de diemblad neer op me schoot en gaat naast me zitten. We gaan samen eten daarna ga ik me aankleden "ga je vandaag mee naar de manege ga even op shariff rijden." "ja is goed" Rein gaat zich ook aankleden en we gaan naar beneden en geef me moeder een kus en stappen we op de fiets en fietsen naar de manege. Als we aan komen hoor ik Mabel druk hinneken ik ga even kijken bij Mabel. Ik zie dat Shariff in de wei staat "wacht maar ik haal Shariff wel even op" Rein geeft me een knuffel en haalt Shariff op ik ga even bij Mabel kijken na 5 min hoor iik hoeven aan komen ik kijk om en zie Rein met Shariff aan komen "Ze loopt niet echt goed" "nee ik zie het ik haal er wel even iemand bij volgens mij is ze kreupel" ik loop naar de kantine en zie daar Inge zitten ze loopt met me mee en gaat even kijken "je hebt gelijk ze iskreupel jemagsowiezoeen week niet op haar rijden" ik kijk teleurgesteld Rein ziet het en geeft me een knuffel "ik sms Daan wel even of je op Zorro mag rijden" na 10 minuten krijgt Rein een smsje terug "Het mag van Daan" ik pak Zorro spullen en ga Zorro borstelen en daarna stapen we naar de bak. Ik ga warm stappen even later kijk ik Rein zijn kant op en zie dat Daan enCindyerookstaan. Daan komt de bak ik en legt een pakoer neer voor me. Ik stap naar hem toe "ja jij mag springen met zorro maar kijk uit hou hem wel in hij kan zometeen druk worden" ik knik "wil jje wel even in de bak blijven staan"? Daan kijkt naar Cindy ze knikt en zegt "ik kijk even bij Mabel" "ik ga ook wel even mee" zegt Rein.Ze lopen weg en ik ga weer stappen en neem een galopje en neem de 1e hindernis. Het gaat goed en neem de volgende ik merk dat Zorro wat drukker word. Ik probeer Zorro rustiger te houdden maar hij reageert niet hij springt over de hindernis en als hij weer terug op de grond staat bokt hij en iik val op de grond Daan probeert Zooro te pakkeb maar het lukt hem niet.Rein hoorde geschreeuw en Daan praten Rein komt er aan lopen en ziet me op de grond liggen hij haalt Cindy op. Daan en Cindy gaan Zorro vangen en Rein komt naar me toe lopen "gaat het meid"? "ja ik ben alleen een beetje duizelig en heb heel veel pijn in me arm" Daan haalt Zorro de bak uit en zet hem op stal en daarna komt Cindy en Daan naar me toe lopen ze helpen me overeind en lopen met me mee naar de kantine ze pakken voor mij een ijspack en bellen een dokter na een half uurtje is de dokter er en hij gaat me onderzoeken "je moet wel even langshet ziekenhuisom foto'ste maken van je arm je hebt gelukkig niks aan je hoofd omdat je een cap hebt gedragen" ik kijk Rein bang aan "ik breng je wel even" ik spring bij Rein achterop en Cindy en Daan gaan eerst langs me moeder om te zeggen wat er is gebeurt als ik in het ziekenhuis ben word ik gelijk geholpen er worden foto's gemaakt. Na een kwartiertje krijg ik de uitslag de dokter komt er aan "ik heb slecht nieuws voor je je pols is helaas gebroken" ik kijk Rein aan met tranen in me ogen "loop maar mee naar de gips kamer mag je een leuk kleurtje uitkiezen". Ik loop met de dokter mee en hij laat een paar kleurtjes zien "Doe maar licht groen" als het er om isvraagt Rein aan de dokter "heb je een bezine stift"? de dokter kijkt hem aan en haalt en bezine stift op Rein "mag ik op je gips schrijven" Ik knik en hij begint te schrijven. Als hij klaar is lees ik het Lieve Lieve Marjon je bent alles voor me ik wil je nooit meer kwijt xxxxx je lieve boyfriend Rein. Ik begin te lachen Rein wilt de bezine stift terug ge en maar het hoeft niet als ik buiten kom komen Daan Cindy er ook aan "en wat is er wat is er"? vraagt Cindy "het isalleen maargebroken meer niet" Rein laat de bezine stift zien Cindy pakt hem af en zet haar naam er ook op en Daan ook We gaan samen naar me huis kijken een film. Cindy word gebelt dat ze thuis moest komen ze geeft me een knuffel en wenst me beterschap en Daan ook als Cindy en Daan weg zijn gaan wij ook eten en daarna krijgen we onze kado's we gaan nog met z'n allen een film kijken en daarna gaan Rein en iik naar boven ik trek me pyjama aan en ga liggen na een half uurtje muziek te hebben geluistert val ik in slaap en verheug me al op morgen kerst vieren bij Rein.

Reageer (1)

  • ginadam

    oeee snel door!!! hiihiii

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen