In Love With a Celebrity hooftstuk 3
ik voel me super zenuwachtig en durf bijna niet naar binnen.
wat zou Rooz hiervan vinden?
'Kom Jasmine!' mama roept me, maar ik wil helemaal niet! ik wil niet naar binnen omdat ik niet wil verhuizen! 'Pfff, okay!' ik stap de auto uit, sla mijn deur dicht en sjok achter mama aan. We zijn binnen. mama vraagt aan de conciërge waar de directeur is. Daar is het dan, de kamer van de directeur. ik adem diep in en dan weer uit. 'Hallo!' zegt mijn moeder vrolijk. 'ik ben de moeder van Jasmine, Emma' 'Hallo mevrouw, ga zitten´ ik ga zitten en kijk naar de grond. Mama vertelt hem over het verhuizen. het gesprek is al snel afgelopen. De directeur zegt tegen me dat ik afscheid mag gaan nemen van de klas en dat hij nog even wil gaan praten met mama. ik loop de klas binnen ´HALLO!´ roep ik heel hard door het lokaal! ik ben best vrolijk zo opeens. ik vertel aan de klas dat ik ga verhuizen, iedereen is erg teleurgesteld. ´Kunnen we morgen geen afscheidsfeest houden voor Jasmine?' stellen Rooz, Max en job voor. Max en Job zijn 2 vrienden van mij en Rooz. 'Goed idee!' roept de hele klas. 'Ik vind het oké!' zegt mevrouw Broeksteeg. wauw morgen is er dus een feest, een afscheidsfeest, voor mij! ik vind het best leuk dat er een feest is. 'Wanneer en waar is het feest dan?' vraag ik verbaasd. 'gewoon hier in de klas' stelt Rooz voor. 'Om half 10 want dan kan je nog een beetje uitslapen' Zegt job lachend. 'Dan zorg ik voor het frisdrank en de chips' zegt Max. 'Wij doen de versiering!' roepen Ashley, Britnie en Demy in koor. Ashley, Britnie en Demy zijn de tutje ik mag hun niet zo maar ze kunnen wel mooi decoreren. 'Het word vast super leuk!' roep ik uit en geef Rooz een knuffel. 'Maar ik zie jullie morgen okay want ik moet gaan! Doeg!' ik zwaai naar de klas en loop het klaslokaal uit. 'Heey mam! mam! er is morgen een afscheidsfeest! Speciaal voor mij! Leuk he!' ik omhels mijn moeder vrolijk. 'Super leuk! weetje wat! wij gaan kleren shoppen voor jou! voor het feest morgen!' ik kijk haar blij aan en knik tevreden. mijn moeder is altijd zo lief als ik even een dip heb! we rijden naar het winkel centrum waar ik een leuk setje kleren mag uitzoeken. Dit vind ik echt een leuk setje ik houd een setje voor. 'wauw leuk hoor! trek het maar even aan' mijn moeder bekijkt het jurkje tevreden. mijn donker blonde haren staan daar echt geweldig leuk bij! ik trek het aan en het past precies! het staat me zo mooi! 'en wat vind je?' ik laat het zien aan mijn moeder. 'Wauw! Lieverd, je bent prachtig! het staat je echt geweldig!' we nemen het jurkje mee naar huis. Als we eenmaal thuis zijn doe ik het jurkje nog eens aan. ik vind hem zo mooi! ik bel Rooz op. 'heey Rooz! ik heb net een nieuw jurkje gekocht voor het feest morgen! ik ben er zo blij mee! wat doe jij aan?' 'Ik weet het nog niet! ik vind het echt moeilijk om te kiezen!' 'vraag anders aan je moeder of je vanavond bij mij mag logeren, kunnen we kleren voor je uitzoeken om aan te doen morgen! en dan kun je mijn nieuwe jurkje zien natuurlijk' ik gniffel door de telefoon. 'ik zal het vragen, 1 momentje' Rooz legt de telefoon neer. 'ja het mag!' 'yes! kom je nu naar mij dan?' ik ben super blij! 'ja kom eraan, tot zo!' Rooz hangt de telefoon op. 'Mam! Rooz komt logeren' ik roep naar mama dat Rooz komt, van mama mag dat meestal toch wel, en al helemaal nu we gaan verhuizen en Rooz en ik elkaar waarschijnlijk bijna of helemaal nooit meer zien! ik ren naar beneden pak een zak chips, een fles cola en 2 glazen en zet ze op mijn kamer. ik ren weer terug naar beneden omdat de bel gaat. 'Heey Rooz!' ik geef Rooz een dikke knuffel en een kus op haar wang. 'kom dan draag ik je spullen mee naar boven' ik pak een koffer van Rooz en neem die mee naar boven.
Reageer (1)
VEDER!
1 decennium geledenx