Dag 10
De mannen gingen terug overleggen over de geheimen van de vrouwen. Devin kwam met het gerucht dat Luna inderdaad een princes is omdat ze zich erg bitcherig gedraagde. Derek was op een gegeven moment in de keuken aan het helpen en toen deed Luna ook erg bitcherig.
"Nou oke jongens dus Luna is onze princes en de volgende geheimen dan wie is er HIV-Positief".
"Ik weet niet" Ben dacht dat het nog steeds Helena was en was er honderd procent zeker van.
"Oke Ben als het niet zo is dan weet je wat er gebeurt dan nomineer ik jou voor 4 punten" zei Devin.
Devin realiseerde zich niet dat hij een regel overtrad. Je mag niet over de nominaties praten over wie je gaat nomineren Big Brohter zal Devin daarvoor straffen.
POV Jolie.
Ik zat met Jason te neuzen in de tuin. Toen Helena opeens naar ons toe kwam.
"Jongens hoor eens wat ik net gehoord heb.
Juna zat met Mandy te praten over haar leven thuis en ze vertelde net een groot geheim aan haar.
Juna is lesbisch".
"Oh echt waar dat meen je niet".
"Ja ze zei zo van niemand mag het weten zeker Helena niet.
Ik stond om de hoek en heb het lekker doorverteld. Nou ik ga even naar de dagboekkamer om te babbelen met Big Brother later".
"Hoe kan ze dat doen" zei Jason.
"Juna vertelt niks voor niks iets persoonlijks aan Mandy ze neemt haar in vertrouwen en dan gaat Helena het rondbazuinen omdat ze het leuk vind. Sorry hoor ik vind dat hooguit brutaal en dat vind ik niet kunnen".
"Je hebt gelijk Jason kom we gaan straks als ze terug is er iets van zeggen".
POV Jon Josep.
Derek zat tegenover me aan de eettafel en we hadden over de nominatie.
"Ik hoop echt dat ik blijf wil je nog wat drinken".
"Nee bedankt ja hoop ik ook anders ben ik mijn beste maatje kwijt".
"Haha Jon ik ga gewoon beter mijn best doen ik hoop dat ik met jou in de finale kom. Met welk meisje zou je dan in de finale willen staan".
"Ik zou graag met Juna en jij dan Derek".
"Met Jolie zou wel grappig zijn misschien gebeurt dat wel".
"Ik hoop het mij maakt het niks uit als we maar met zijn tweeen in de finale staan".
Morgen in Big Brother gaat het gebeuren de eerste grote ruzie barst los. Wie tegen wie dat zie je morgen in Big Brother.
Reageer (1)
Oeeh ben benieuwd
1 decennium geleden