Foto bij Rookie Nine

"Heb je gehoord? Over Kitsune - ""Het is officieel, nu vindt Suna het ook goed dat hij mee doet -""Ik weet niet hoe het met jou zit maar k doe denk k niet meer mee.""zo erg sterk is konoha ook niet-""We moeten vechten tegen kitsune en tegen de Kazekage? ""Ik kan niet geloven dat ze de jounin exam nog niet hadden gedaan."Vergeet niet de Konoha Shinobi - ""Man, wrm moeten ze nu perse mee doen-""Ik geloof dit niet.""we kunnen niet tegen ze vechten!""Zwakkelingen," zei Neji minachtend. "jullie verliezen al voor dat we beginnen.""Nou nou, Neji!" Lee stond weer in zijn pose. "we doen beter ons best wanner je moelijke dingen moeten doen! Wanneer we beginnen emt de exam willen hun allemaal gaan vechten! Maar we moeten ze niet onderschatten! "alle ogen in de Rookie Nine keken een andere kant op toen ze op het veld stonden waar alle Shinobi's moesten verzamelen. De andere Shinobi's keken af en toe naar hun de reputatie van de Rookie Nine is heel erg sterk gegroeit zelf andere villages kennen hun.ookal waren ze geen rookie meer waren ze nog wel met ze negen en daarom bleef de naam ook.Ookal was de rookie Nine heel vaak te vinden bij een andere groepen. Alles bij elkaar de was dus de Rookie Nine ook al waren ze soms gesplits.De Hyuga Cousins.en nartuurlijk Sasuke waarvan niemand wist wat er mee zou gebeuren sinds vijf jaar terug. En natruurlijk de student van de hokage. En dan had je de Dog-guy de bug-guy the fat-guy en de wapen-girl. Er was iemand in een groene pak. Iemand die je geest kon bein vloeden maar die was er niet maar wel haar team genooit die voor de hokage stratagiën maakt. Hij was de leider en niemand zou hem weg willen hebben.Ze waren vol verasingen en veel andere jounins waren bang voor hun. Als ze met ze alleen mee doen aan de exam is het oneerlijk. Anderen vonden het stom als je op missie ben heb je nooit zon grote groep duzz waarom in zon grote groep een examen doen.De negen chuunins - en een jounin -ze waren sterk maar werden genegeert. Ze waren ook al gewend dat mensen te snel oordelen over hun. Ze hielden zich alleen maar bezig met de 2 kanidaten van de exam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen