Foto bij plus que ma propre vie. 12

Bedankt voor jullie reacties! Dat waardeer ik echt.

‘Wat is er mis mee?’ vraag ik en bekijk mezelf nog eens in de spiegel. ‘We geven je al die prachtige jurkjes en jij komt met de meest simpele saaie trui naar buiten die ik ooit heb gezien?’ zegt Alice gekwetst. Rosalie begint te lachen. Die vind het blijkbaar minder erg dan Alice. Ik trek een zuur gezicht. ‘Alice, ik ben niet echt van de eh… jurkjes?’ Ze kijkt op haar horloge. ‘Moet je luisteren Bella, je hebt geluk dat de winkel zo gaat sluiten en ik je niet meer persoonlijk die jurkjes kan aantrekken, maar de volgende keer dat we gaan winkelen zal ik je eens laten zien wat mooi is!’ De volgende keer? Ik slik. Ik snap nu waar Edward het over had vanmiddag. Ik ga mijn pashokje weer in en kleed me snel om. Buiten het pashokje staat een vrouw die vraagt of ze iets kan aannemen. Ik kijk beschamend het pashokje in en geef haar vervolgens een stuk of 20 jurkjes. ‘Die neem ik niet mee.’ Ik zie haar met net zulke grote ogen als Alice toekijken als ze zien wat ik wel meeneem. 2 simpele truien en 4 vestjes. Prima, daar red ik me wel mee. Ik loop richting de kassa en reken daar af.

We zitten met zijn drieën in de auto. Het is ondertussen 10 over 9. ‘Bella, kom je nog met ons mee naar huis om wat te eten of moet je naar je eigen huis?’ Thuis zou ik toch alleen maar alleen zijn en zoals ik eerder zei, ik voel me erg fijn bij hun in de buurt. ‘Ik ga wel met jullie mee, ik ben alleen thuis.’ Alice knikt. ‘Lieve Bella, ondanks je slechte smaak voor mode was het wel gezellig!’ zegt ze vrolijk. Ik rol met mijn ogen en Rosalie grinnikt. Aangekomen bij hun huis stappen we uit. Ik neem mijn tasjes mee naar binnen. Alice loopt meteen door naar de woonkamer - waar de jongens nog steeds op de bank zitten- om bij ze te gaan klagen. Ik hang mijn jas op en kom Edward tegen in de gang. ‘En, heb je het overleefd?’ Ik rol weer met mijn ogen. ‘Had je me niet even wat beter kunnen waarschuwen?’ Hij lacht en loopt door naar boven. Ik kijk hem na. ‘Bella! Vind je het goed als we pizza bestellen?’ schreeuwt Rosalie vanuit de woonkamer. Ik loop erheen en zeg dat ik het prima vind.

Reageer (3)

  • Chantilly

    Haha, een echte Alice actie!

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    mjam pizza!!
    leuk,, en zielige Bella,,, straks trekt Alice al die jurkjes haar persoonlijk aan! :o xD
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • SickLoveYou

    Hihihiii :P
    Toeval ik eet ook pizza nu als avondmaal :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen