Foto bij Fourth Chapter

"Come on Amelia, it's going to be fun" Alice trok me mee naar de voordeur. Je hoorde de muziek al van buiten en ik zuchtte diep. Alice had me na lang zagen overtuigd om mee te gaan naar een feestje dat iemand uit onze klas had georganiseerd. Ik was niet de meest sociale persoon dus had ik eerst natuurlijk geweigerd maar toch slaagde Alice er uiteindelijk in om mij te overtuigen. Nu het erop aankwam had ik er toch ook weer spijt van dat ik me had laten overtuigen. "Uugh. I hope you're not planning to stay long !' ik keek haar een beetje waarschuwend aan maar Alice haalde nonchalant haar schouders op. De deur stond gewoon open dus konden we gewoon naar binnen wandelen. Onwennig keek ik om me heen, iedereen stond rustig met elkaar te praten en enkele mensen stonden zelfs te dansen. Alice herkende meteen iemand waardoor ik allen achter bleef "oh great..." ik leunde zachtjes tegen een muur aan en bleef gedurende het feest daar voornamelijk staan. Opeens kwam Alice terug naar mij gelopen. "FOLLOW ME!" ze trok me zonder op antwoord te wachten mee naar een kring mensen. "What...but...wait..I..." ik werd op de grond geduwd en probeerde terug recht te komen maar dat lukte niet echt. Opeens viel mijn blik op Zayn die ook in de kring zat. Hij leek niet echt op zijn gemak dus was ik blij dat ik niet de enige was. Hij maakte oogcontact en ik zag hoe er een korte glimlach op zijn mond verscheen. "SPIN THE BOTTLE!" een meisje viel half in de kring met een flesje bier. Er zat zelfs nog in, let op de zat. Nu was dit verspreid over de grond. Ik trok mijn neus op en keek toe hoe ze begonnen. "Uugh." ik keek toe hoe Alice een random persoon begon af te lekken en opeens kreeg ik de fles in mijn hand gedrukt. "SPIN IT." Een beetje aarzelend legde ik het flesje in het midden van de kring neer. Ik gaf er een korte draai een en keek toen hulpeloos toe. "Oh fuck" mompelde ik zachtjes toen ik zag dat het flesje naar Zayn wees. "You've got to be kidding me..." ik keek even de kring rond en probeerde recht te staan maar een of andere dronken persoon duwde me naar Zayn toe waardoor ik half in zijn armen viel. "Uuh..soo..uuuh. I...uuuh" Zijn donkere ogen staarde me aan en opnieuw gaf iemand ons een duwtje waardoor onze lippen op elkaar belande. Ik voelde hoe Zayn zachtjes op mijn onderlip beet. Of beeldde ik mij dat maar in ? Ik rolde snel van hem af en ging met een knalrood hoofd terug recht zitten. Mijn haar was een beetje in de war dus deed ik dit snel weer in vorm. Ik voelde hoe iedereen me aanstaarde dus wendde ik mijn blik maar naar de grond waar het super interessant was geworden. De groep ging gelukkig snel verder met het flesje draaien en toen ze op een ander zoenend koppel aan het joelen waren zag ik een kans om op te staan en naar buiten te glippen. Eenmaal buiten zoog ik de frisse lucht naar binnen. Ik zuchtte diep en zakte neer op de grond. Mijn ogen sloten zich maar deze vlogen meteen weer open toen ik hoorde dat er iemand naar buiten kwam. "Oh...h-hi Zayn" ik keek hem aan en sloeg hierna meteen mijn blik neer. Ik duwde me recht van de grond zodat ik niet zo hulpeloos zou klein zou kijken. Ik beet zachtjes op mijn lip en raapte al mijn moed bijeen om hem opnieuw aan te kijken. "Sorry about...you know...the k-" "the kiss ?" vulde Zayn me meteen aan. "Yeaah..." ik schuifelde ongemakkelijk heen en weer met mijn voeten. Van zijn gezicht kon je echt niets aflezen. "It's okay..I didn't...really...you know.." hij leek niet uit zijn woorden te komen en kuchte even kort. "Let just forget about it" stelde ik voor. "Yeah, that's probably the best option" hij grinnikte ongemakkelijk en zo stonden we er wel even. Tot er een jongen naar buiten kwam. "Are you Amelia ?" zonder aarzeling knikte ik "what's wrong?" "well, your friend...alice I think, isn't feeling very well. Maybe it's the best if you take her home." "Oh, okay...bye Zayn" ik glimlachte nog even kort naar hem voor ik mij snel naar binnen haaste. Alice hing kotsend boven het wc. "Alice, are you okay?" "Do I look okay ?" beet ze me toe. "Oh, sorry..." ik zuchtte en trok haar recht van de grond. "Let's go home honey, I think that's the best for you...Just make sure you don't puke on me." "I'll try my best..." mompelde ze met een zielig stemmetje.

Reageer (3)

  • ThisIsLove

    Haha lol (: snel verder <3 btw leuke story (;

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Hhaha snel verder! Do I look okay? Hhaha, tuurlijk ze is aan het kotsen in de wc, en ze voelt zich kerngezond..Klopt helemaal hahahhaha ;o

    1 decennium geleden
  • ThatsJustMe

    kudoooo x snel verder babe xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen