Foto bij proloog

Snel rennen! Haylor tilt haar zusje op en pakt haar broertje bij zijn hand. Ze begint te rennen. Hij rent hun achterna. Haylor weet dat hij sneller is, vooral als zei kinderen van 1 en 3 jaar bij zich heeft. Ze rent de straat over, onderweg naar haar beste vriendin. Hij haalt ze in, ze rent alle straatjes door om te zorgen dat ze hem kwijtraakt. Haar broertje begint te huilen, ze tilt hem ook snel op en ze rennen verder. Ze kan niet meer en valt bijna neer. Ze kijkt naar boven en ziet daar een grote ster. Ze weet weer waarom ze dit doet. Voor haar oma. Ze rent snel verder en kijkt af en toe naar de grote ster, oma. Na een tijdje denk ze dat ze hem kwijt is en blijven ze even op een beschut plekje zitten. Doordat ze haar zusje en broertje heeft moeten dragen heeft ze grote blauwe plekken op haar armen en ze had geen schoenen aan dus haar voeten zijn opengeschaaft. Haar zusje begint te schreeuwen en ze begint snel verder te rennen voordat hij hun vind. Ze ziet in de verte het huis van haar vriendin al, ze rent voor haar leven maar als ze er bijna is, valt ze neer, en ze hoort voetstappen dichterbij komen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen