Foto bij 3. all around the world - Charlotte

De eerste schoolweek van het jaar is weer begonnen, ik had mijn vriendinnen echt gemist! Vooral Alicha, die heb ik echt bijna niet gezien deze zomer omdat ik eerst met mijn vader en toen met mijn moeder op vakantie moest. De eerste schooldag was gelijk helemaal super! We hebben een nieuwe jongen in de klas, Justin. Hij is zooo ongelovelijk knap! Alleen helaas spreek ik hem bijna niet, hij moet heel de dag met Alicha meelopen. Heel leuk voor haar! Maar ben zelf ook best wel jaloers.

In de eerste pauze zitten we gezellig met de meiden, alleen alicha praat teveeel over justin. Ik begrijp dat ze hem leuk vind hoor, maar misschien vind ik hem ook wel leuk? Ik probeer oog contact te krijgen met Justin maar zelf istie ook groot fan van Alicha. Ze moeten nu samen een verslag maken, lucky her! Ik ga proberen ook een keer af te spreken met Justin, al gaat dat niet makkelijk worden.

Die middag krijg ik nog het nummer van Justin te pakken en begin hem te whatsappe. Hij reageer heel vrolijk en we hebben een leuk gesprek. Maar toen ik vroeg oftie een keertje af wilde spreken zei tie al van dat zien we nog wel ... dus hopelijk komt er nog t beste van!

Die avond ga ik nog gezellig bij Alicha langs en roddelen we over Justin. Dit word echt een strijd om de allerleukste jongen bij ons op school. Al heb ik nog niet tegen haar gezegd dat ik hem leuk vind, stel je voor ze word boos, daar zit ik echt niet op te wachten! Als ik weer naar huis loop word k best bang, dat een jongen onze vriendschap uit elkaar kan halen. Maarja hallo kijk wat voor een jongen (: ' Savonds in bed stuur ik hem nog een berichtje: Heb nu al zin in morgen, word weer een hele leuke dag X kus . Wachtende op een reactie maar krijg helaas niets terug, misschien slaaptie al ? Ik ga ook maar eens een oogje dichtdoen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen