Foto bij Gomen Iruka-Sensei

"ik durf te wedde dat je je eetgewoonte weinig heb verandert." zei iruka. "Het is geweldig om je weer te zien, Naruto. Kom, ga zitten, ik maak wel wat thee- ""Nee, ik kan niet blijven." Naruto knuffelde ituka snel. "I'm sorry, Iruka-sensei,maar ik moet nog heel veel doen in een korte tijd ik wou je heel snel even zien. ""Kan je nu egt nie evven blijven?" zei iruka met een teluurstelling in zijn stem.Naruto schudde zijn hoofd. "Niet nu. Maar ik vertel alles na de exam okj? "Hij zag dat iruka's gezicht in een schok was. "De jounin exam? Naruto, ben je gek?je gaat dood! "Naruto moest lachen een duivelse lach "Ik weet wat ik doe, Iruka-sensei. Ik heb het al besproken met tsunade-baa-chan ik vertel egt alles na de exam dattebayo".Iruka knikte met tegenzin. "Ik heb al vijf jaar zitten wachten om met je te praten duzz ik kan nog wel effe wachten." Hij keek serieus naar naruto. "en jij kan egt niet schijven weetje wel hoeveel moeite het koste om het te ontcijveren heb ik je helemaal niks geleert? ""helemaal niks" zei Naruto lachend tot dat hij een sweetdruppel bij iruka zag. "Sorry, sorry. Ik schreef teminste! ""Dat is waar," zei iruka met een glimlach "En ik ben dankbaar voor elke brief."Naruto lachde naar hem een liefde vollelach. "Ik ben bij je weer eens te zien iruka-sensei."

Reageer (1)

  • RamenFreak

    lol naruto kan in gheimtaal schrijve xD
    mister csi: k los het wel op ~dattebayo
    Naruto: he dat is miin woordje :O
    en dat kan j nie ontcijver belive it ;)


    Mister Csi: o egt wel er staat wil j me ramen goed verzorge en hem voldoende verzorge iruka en als j tiid heb mis een stukje van sasuke ziin t-shirt hale want k miss hem (huil)

    Inori: hey ninja moge tog ook nie huile :O
    naruto: k huilde nie .. dat ziin geen trane
    laat me met rust k heb een sasuramen obsesion okj (huil)


    Inori: ooo die had k ook alleen dan met ramen en gaara en anime en manga en THE Game

    hahahah You lost The Game :P


    j hebt hem wel wat geleerd iruka j hebt hem lere geheim taal schriife dat kune nie veel lerare hoor :O (yeah)


    -Xx-inori/Naruto/Gaara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen