Foto bij O17

Nummer. Zeventien al... hihi


Zijn er nog mensen diemijn andere story willen lezen??

Evas ogen worden waterig, ze merkt het en wrijft in haar ogen. "Het komt wel goed." Oeps.. dat had ik niet moeten zeggen. Eva kijkt me aan en schud haar hoofd. "Het komt niet meer goed Maddie." helaas.. "Het spijt me,.." ze legt haar hoofd tegen me aan en ik sla een arm om haar heen.
"Het is beter zo.. ik werd gek van de ruzies. Vertel wat over gister avond, om me op te vrolijken?" ze maakt zich los en glimlacht. Zo zie ik haar liever!
Ik vertel bijna alles over gisteravond, de details laat ik maar weg.
Helaas moet ik na twee uurtjes naar huis om te eten en Eva gaat met haar moeder naar haar oma. Ik omhels haar en neem afscheid. Na een paar minuutjes ben ik thuis en bel ik aan. "Hé.." Emma opent de deur en loopt terug naar de huiskamer. "Hooi..' ik loop achter haar aan en plof op de bank. "Nog boos madison?' Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Nee, je moet alleen niet zo doorvragen." ik kijk gelijk weer weg. "Je hebt gelijk, je vertelt het uiteindelijk toch wel.." ik omhels Emma. "Ik heb altijd gelijk.." Emma lacht en laat me weer los. "Ik weet niet eens of hij mijn vriendje is, hij heeft me wel gezoend maar.. " vertel ik. "vind je hem leuk?" Ik knik en Emma glimlacht. "Schattig.". "Wat?" "Verliefde tieners!" Ik sla Emma lachend op haar arm. "Je bent zelf ook een verliefde tiener schat!" Emma loopt naar de gang en ik ren achter haar aan, de trap op en naar de badkamer. Ik pak de borstel en Emma pakt scheerschuim als wapen. Het scheerschuim zit overal, inclusief in mijn haar en kleding. "Iewwl Emma!" Ik pak de tandpasta uit het kastje en doe hetzelfde. Met de tandpasta doe ik hetzelfde, tot het zelfs in Emmas mond zit. "Gatver! Ma.. Maddie, madison stop!!" Emma ligt lachend op de grond en ik sta lachend boven haar. "Geef je je over?" ik pak het scheerschuim uit haar handen? "Nu ik besef dat we nog moeten opruimen wel ja.." "Oeps.." ik help Emma overeind. "Haal jij doekjes? Dan haal ik spul." Emma knikt en ze haalt doekjes. "Emma, Wil jij ook spul pakken? Dat ligt ook daar." En dan hoef ik niet naar beneden.. Emma rent weer naar boven. "Heb je spul?" "Jahoor, ik heb spul." Het klinkt sarcastisch, ik kijk haar vragend aan. Emma ziet het en gooit het schoonmaakmiddel naar me toe. Ik spuit het op een doekje en begin met emma te boenen. "Wacht!" Emma rent weg en komt terug met de radio. Ze zet hem aan en er klinkt hetzelfde liedje als met de jongens in het busje. "Baby you light up my world like nobody else..". Zing ik mee. "Wie zingt het eigenlijk?" Vraag ik. "One Direction!" Ken ik niet. Ik haal mijn schouders op en ga door met boenen. Gelukkig is het bijna klaar..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen