Foto bij havening fun with the guys

* De Volgende dag*

Luna Pov: Ik werdt wakker en keek uit het raam de zon scheen ik pakte schone kleren en kleede me snel aan daarna rende ik naar beneden waren mijn ouders zaten. Ik maakte ontbijt voor mezelf en ging op de bank zitten ,Mam : lieverd je vader en ik moeten vandaag tot laat over werken. Ik: oh ok ik zie jullie wel als jullie weer thuis zijn. Toen ik mijn ontbijt op had pakte ik mijn spullen en belde Zayn op, Zayn: hallo met Zayn. Ik: hey Zayn met Luna ik ben vandaag alleen thuis willen jij en de andere mischien langs komen. Zayn: ja is goed ik bel de rest wel even tot later. Ik hing op en ging naar mijn kamer toe even later ging de bel en rende ik naar beneden toe ik liet de jongens binnen en pakte eten en drinken voor ons allemaal. Zayn kwam me helpen in de keuken en we zoende ook nog even.


Harry Pov: Ik zag Luna en Zayn in de keuken staan zoenen het zag er best schattig uit ik keek snel weer naar de tv en glimlachte eventjes. Toen kwam Luna met eten en drinken aanlopen en zette het op een tafel neer. Ze zat tegen aan en keek weer naar de tv het was gezellig bij haar in huis we keken naar de film The Ruins die was best wel eng.


Luna Pov: Ik lag tegen Zayn aan terwijl we een film aan het kijken waren die best eng was af en toe schrok ik en ging ik dichter tegen Zayn aan zitten hij had zijn arm om me heen ik voelde me veilig bij hem.Toen de film was af gelopen besloten we een spelletje te gaan doen na het spelletje gingen we nog even tv kijken. Liam was nieuw drinken halen in de keuken en kwam snel weer terug Harry lag half te slapen ik lachte even en keek toen weer naar Zayn.

Louis Pov: Ik zag dat Luna tegen Zayn aan lag ze waren echt een leuk stelltje en ze was een goede vriendin van ons allemaal. Zayn was gelukkig en dat was het belangrijkste voor ons dat hij zich goed voelde. Ik begon een beetje moe te worden en deed mijn ogen dicht al vrij snel viel ik in slaap.

Zayn Pov: Ik keek naar Louis die lag te slapen en toen weer naar Zayn dienog wel wakker was ineens zoende hij me en ik bloosde hevig en dat zorgde er voor dat hij naar me glimlachte. Ik begon ook moet te worden en deed mijn ogen dicht al snel lag ik te slapen.

Zayn Pov: Iedereen lag te slapen behalve ik want ik was nog niet echt moe ik deed de tv uit en sloot mijn ogen ook even toen ik merkte dat iemand wakker was geworden deed ik mijn ogen open het was Nail hij keek om zich heen en lachte toen ie zag dat iedereen behalve wij lagen te slapen. Ik keek naar Luna ze lag er zo vredig bij met een glimlach op haar gezicht. Na een tijdje vielen Nail en ik ook weer in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen