Dag 9
Sinds de mannen weten welke geheimen er waren besloot Devin naar Luna te stappen om te kijken of zij inderdaad een prinses is.
POV Devin
"Hey Luna hoe gaat het ermee".
"Goed hoor een beetje moe maar dat is alles".
"Luna luister wat zou je doen als je bijvoorbeeld een celebrity was en heel beroemd was in je eigen land zoals Jon Josep die heel bekend is in IJsland".
"Weet ik niet ik denk dat ik helemaal ik denk dat je het gaat merken als ik dat ben en hoef het dus niet aan jouw neus te hangen dag Devin".
Wow die reageert raar wat een raar mens is dat toch en nu moet ik met haar in bed liggen lekker gezellig".
POV Mandy
Ik zag Juna weer alleen zitten en besloot om naast haar plaats te nemen.
"Juna wat is er meid wil je me iets vertellen".
'Ja eigenlijk wel ik zit met iets wat je echt tegen niemand mag vertellen en vooral niet tegen Helena want die vertrouw ik niet zo".
'Het zit namelijk zo ik ben een schuchter meisje en bouw heel langzaam een band met iemand op maar ik heb maar 1 iemand gehad die mijn beschermcirkel doorbrak. En dat was Sarah ze was mijn vriendin en we hebben 2 jaar een relatie gehad ik ben lesbisch inderdaad. We hebben 2 maanden geleden onze relatie stopgezet omdat zij ging verhuizen naar het buitenland. Daar heeft ze iemand anders leren kennen en ikke niet ik was ook niet echt op zoek dus ik was heel teleurgesteld en ben er nog steeds niet goed van daarom kom ik ook in dit huis om me leven weer op de rit te krijgen".
"Ach meisje toch je weet toch dat je geheim bij mij veilig is ik verlaad je niet je kan bij mij altijd terecht als je wat hebt ik help je ik steun je voor jou ga ik door het vuur beloofd'. Ik omhelsde haar en ze vertelde me dat ik het tegen niemand moest vertellen en dus zeker niet tegen Helena.
Wat ze niet wisten is dat Helena om het hoekje stond en alles gehoord heb ze besloot het te gaan vertellen aan Jolie en Jason.
"Weten de mannen al bij welke vrouwen de geheimen horen, en wat doen Jolie en Jason nadat Helena hen alles verteld heeft over Juna je ziet het morgen in Big Brother.
Reageer (1)
Ben benieuwd
1 decennium geleden