I can't take this anymore ..
Ik weet dat dit een kort deeltje is maar k ben nog al moe ,, miss maak ik hierna nog wel een kort deeltje en morgen weer een lange
tom pov;
ik word wakker en lig naast shirley, ik heb nog nix verteld over de avond samen met pris, k kijk naar shir en zie der snikkend met der hooft in de kussen zitten, ik leg me hand op der schouder en ze schrikt, der mascara is helemaal uitgelopen,., "shir wat is er.?" "waarom huil je zo?" "Tom ik kan het niet langer aan zo, k kan et niet geheim voor je houden, ik had gister een date met bill en jij met pris, teidensde date met bill hebben we gezoend, mr k voel me der nu echt helemaal niet goed bij, ik wil niet langer zo.. jij bent eerlijk jij hebt nix met pris gedaan, en k heb gwn facking met bill gezoend," ik kijk der geschrokken aan, en kijk nu naar beneden,. "er is iets wat je moet weten shir.. " "Wat dan?" zegt ze snikkend. "ik heb wel met priscilla gezoend".. "WHAT!? ik denken dat je niet zo was, k helemal zeggen dat jij eerijk ben en me exuses aanbieden dat k het verkeerd heb gedaan lul!" ik krijg een klap voor me face en ik loop achter shirley aan naar buiten,, ze ghaat in de woonkamer zitten, en ik loop naar de kamer van pris en bill, "WAAROM HEB JE GODVERDOMME MET SHIRLEY GEZOEND VUILE TERING LIJER" ik zie bill opkijken, en pris krijgt tranen in der ogen. en ghaat naast me staan."pris wat doe je?" hor ik bill vragen.. "Srry maar ik heb ook met tom gezoend..
Ik kan het niet lang voor je verzwijgen.."
" en dan ben k een klootzak tom ?!"
pris pov;
Dit ghaat echt helemaal verkeerd,
iedereen heeft ruzie met iedereen omdat we met ekaar hebben gezoend,, dit is echt niet goed weetj, ik hoor de jongens ruzie maken en kijk op "STOPPEN!" "we hebben allemaal verkeerd gdn dus laten we het achter ons houden, Bill srry this uit. " ik loop met tranen naar beneden. en bill loopt achter me aan, "waarom ? we zouden het tog achter ons houden ? " "jhaa mr ik weet dat je gevoelens hebt voor shirley dus dan kan het zo weer gebeuren en daar heb k persoonluk niet zon zin in sorry"
meer ?
=
Reactiess
Reageer (2)
wwat gaat er gebeuren maar ik snap ff neit dus ik lees deze ff op nieuw
1 decennium geledenAaah wat ghaaat er nu gebeurn
1 decennium geleden