Foto bij Omgedraaide date.

tom is en blijft lekker :$

bill pov';

Mensen kom eens beneden, ik zie iedereen naar benden aangelopen,, ik d8 nu we in frankrijk zijn dat we wel wat met ze alle konden doen, lekker romantisch ofzo.. "Maar k ben totaal niet romantisch" zei pris "Ik ook niet" zei tom, "ik wel" lachte shirley, "nou oke, dan ghaan shir en k wel wat doen, en dan ghaan jij en tom wel gesellig wat doen.." "ik vind best"zeggen ze tegelijk. en lopen naar buiten, ik neem shirley mee en doe der een blinddoek om, " ik wil je wat laten zien, mr je mag echt niet kijken.. " "okeej,," zegt shirley verlegen, en helpt me met de blinddoek goed omdoen, k loop samen met der naar de ijffeltore. en ghaa naar de bovenste verdieping, we ghaan voor de reling staan, en k pak der handen en maak ondertussen de blinddoek los, " kijk maar .. " Zeg ik lief, en shirley opend der ogen "waauww dit is zo mooi" ze draait zich om en legt der handen om me nek heen, k doe mijn handen om de heupen, en kijk der diep in der ogen aan.. ze kijk niet weg en we komen steeds dichterbij, ik voel der lippen op de meine, en rare gevoelens ghaan door me maag heen, ik voel der tong over me lippen glijden en open me mont, en speel met der tong, aan de andere kant denk k dat dit heel verkeerd is. maar shirley is aan de andere kant ook zo leuk ik kan gwn niet stoppen, ik vraag me af hoe het nu met hun ghaat, mrjhaa, ik hou op met zoenen, en kijk shirley aan ze bloost, "sorry " zegt ze "dit had k niet mogen doen,, " het geeft niet denk k bij mezelf en ik zoen der nog een x , ze zoent ook nog echt terug ook...ik kijk der aan en zeg "ik weet dat dit verkeerdis.. Maar tog hou k van je.. ik heb gevoelens voor je.. " "ik ook voor jou, ik bloos telkens als k je zie, en k heb vlinders als k alleen al je hand aanraak " "wederzeids" zeg ik en we ghaan verder waar we waren..

Tom pov;

daar zitten we danin de pizzaria,, ik zit naast priscilla lekker een pizza te eten, k kijk der aan en zei mij ook ze begind te blozen,, ze kijkt naar beneden en k till der hooft op, "er zit pizza op je monthoeken," zegt pris plagerig, en ze haalt het weg met een doekje, vlinders voel k in me buik ronddollen, mn ged8es zeggen *zoender* *zoendder* ! ik kom steeds dichterbij, en pak der vollop der smoel, ik speel met me tong over derr lippen en ze opend der mont, ze spele beide met onze tong, zo kunen we wel eeuwig doorghaan, wat zoent ze lekker denk k bijmezelf. ik stop met zoenen en kijk der in der ogen aan.. " waarom zoende we okal weer ?" vroeg ik ondschuldig. "tom, k weet dat je wat voor me voelt en ik ook voor jou:$" zegt ze en ze begind te blozen, "niet blozen," zeg k en ik kijk der weer aan, ze zoent me en een rustige zoen word langzaam een tongzoen.. "MAMAMIAA" hoor k een butler zeggen en ik uit met me vingers dat het heerlijk is, de bultler kijkt me raar aan, en loopt wel, een verwaand wijf loopt voorbij, "oelalalaáá" "kun je het zien slet ?" priscilla begint te laggen en zoent me weer vollop mebek, we spelen met onze tongen, "Tom, wat doen we," ik breek bill hiermee, en jij shirley," "je hebt gelijk." we stoppen met zoenen, en geven elkaar een knuffel, "we houden dit wel voor onzelf okeej," "isgoed.. " priscilla knikt en we lopen terug naar huis..


meer?
=
reacties (A)

Reageer (2)

  • MILKAA

    Leuk romantisch en ze weten niet dat ze elkaars vriendje leuk vinden haha zo grappig

    1 decennium geleden
  • Prissy

    Zo leuk eb romaticoooo ik ben nu in itiaanse sfeer xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen