2. all around the world - alicha
de volgende dag was aangebroken weer eens vroeg uit bed ik doe al me dagelijkse dingen weer en ga dan naar school. de eerste les heb ik weer met Justin maar ook met de meiden dus dat is gezellig. gelukkig hebben we vandaag maar een kort lesdagje en daarna training. als ik op school aan kom loop ik naar me kluisje ik zie Justin er al staan. we lopen samen naar het lokaal Joyce en Charlotte zitten er al Justin en ik gaan achter hun zitten. Justin vraagt of ik hem straks naar de basketbaltraining wil brengen hij wilt in het basketbalteam. de saaie lessen gaan voorbij om 12 uur zijn we klaar en gaan we naar de taining de basketbal training is naast onze training dus Justin is er ook gelijk onder het cheerleaden kijk ik soms naar Justin hij is echt goed in basketballen geen wonder dat hij bij het basketbalteam wilt. na de training komt Justin naar me toe en vraagt of ik wat mee wil gaan drinken en of we daarna samen gaan werken aan het economie verslag. natuurlijk wil ik dat ik heb toch niks te doen de rest van de dag. we rijden samen naar starbucks bestellen daar wat en drinken het op. daarna gaan we naar Justins huis het is echt super groot. ik kijk me ogen uit wat er allemaalte zien is. een zwembad binnen en buiten, super veel kamers. na dat Justin me een rondleiding had gegeven in het enorme huis gingen we in de tuin zitten en het economie verslag maken. toen we eenmaal bezig waren riep er opeens iemand het was Justin z'n moeder. ze is echt super aardig. ze stelde zich voor als Pattie. nadat we even met Pattie hadden gepraat en wat gedronken gingen we verder met ons verslag. toen het een uur of 6 was vond ik het wel tijd om naar huis te gaan anders zou m'n moeder niet weten waar ik was. Justin bracht me naar school toe want daar had ik me auto laten staan. met me auto reed ik terug naar huis. ik dacht aan het vele gelach met Justin de dag. toen ik thuis kwam at ik wat en ging daar naar boven. ik skypte met Joyce ik bleef maar praten over Justin. toen zei Joyce opeens 'je bent verliefd op hem ik weet het zeker'. toen ging ik er over na denken. ik vond hem wel heel leuk en hij was knap hij had gewoon alles wat een leuke vriendje moest hbben. na ja ik ging maar slapen ik kijk wel hoe het verder ga met Justin, voor nu houd ik hem nog gewoon als vriend.
what do you think?
Er zijn nog geen reacties.