Foto bij plus que ma propre vie. 4

De laatste bel gaat en ik pak snel mijn spullen bij elkaar. Zo snel als ik kan loop ik de school uit. Buiten haal ik opgelucht adem. Zonder dat ik iemand kan opvallen, loop ik snel richting huis. Daar aangekomen pak ik mijn huissleutel en ga naar binnen. Charlie zit daar op de bank naar de televisie te kijken. Ik begroet hem even kort en loop door naar de keuken. Daar pak ik een glas water en ga naast Charlie op de bank zitten. Hij kijkt even op van de televisie. ‘Hoe was je eerste dag op school?’ hij kijkt me vragend aan. ‘Prima.’ Ik drink mijn glas leeg en loop de trap op naar boven. Ik ga op mijn bed liggen. Op deze manier gaat het nog moeilijk worden hier. Ik weet niet waar ik last van had. Ik had een gesprek aan moeten gaan met Seleen, dat had er voor gezorgd dat ik tenminste al één iemand kende hier in de buurt. Ze zou ook wel raar op hebben gekeken dat ik zomaar weg liep zonder iets te zeggen.

~later

Ik heb nog nooit zoveel op bed gelegen. Na het koken en samen eten met Charlie, ben ik meteen weer naar boven gegaan. Ik heb mezelf voorgenomen om morgen met Seleen te gaan praten. Seleen leek niet het type meisje waar ik mee om zou gaan, maar het gaf me in ieder geval een beetje vastheid. Ik kon dan tenminste ergens zitten in de pauzes. Ik besloot om nog even te gaan douchen. Ik loop richting de badkamer en kleed me langzaam uit. Als de douche op een goede temperatuur staat, ga ik eronder staan. Ik voel mijn lichaam ontspannen. Nadat ik me heb gewassen, draai ik de kraan van de douche uit en stap eronder vandaan. Ik droog me af met een handdoek en trek een trainingsbroek en een simpel shirtje aan. Ik poets mijn tanden en loop richting mijn kamer. Op mijn wekker zie ik dat het nog maar 9 uur is. Nouja, dan maar op tijd slapen. Ik kruip onder mijn deken en doe het licht uit. Na nog een tijdje te hebben nagedacht, val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen