Foto bij you are special (Tom lovestory) 16

reacties?

Op het feest zag je Aiden op je afkomen. Aiden: "Kelly, je ziet er prachtig uit in dat pakje." Jij: "Dankje Aiden." Hij gaf je de fles die hij vast had en je nam een grote slok. Meteen proefde je het hoge alcoholgehalte op je tong. Je slikte het maar snel in. Niet veel later kwam ook Ellen eraan en plakte bijna tegen Aiden. Nou ja ze plakte tegen bijna iedere gast. Zeker als ze dronken was, wat ook dit keer het geval was. Ellen: "Toch gekomen." En ze keek je met een rare blik aan. Jij: "Cheerleader voor iets." Ellen kreeg een grote glimlach op haar gezicht en knikte. Ze nam nog een grote slok van één van de flessen en gaf die door aan mij. Ellen: "Daar moeten we op drinken." Je nam een grote slok en smeet de lege fles weg. Ellen: "Ik ga een nieuwe halen." En ze waggelde weer weg terwijl je haar aanstaarde. Jij: "Die heeft duidelijk teveel op." Niet veel later voelde je opeens een paar lippen in je nek. Je verschoot en draaide je om. Je zag dat het Aiden was, de populairste jongen van de school. Aiden: "Eindelijk wat tijd voor ons alleen." Hij pakte je gezicht vast en drukte daarna zijn lippen zacht op die van jou. Toen Ellen terug kwam, pakte Aiden de fles van haar over en bracht die naar zijn lippen toe. Hij nam een grote slok drank en gaf de fles door aan jou. Zou je dat wel doen? Je had al redelijk wat binnen. Toch zette je de fles drinken aan je lippen en nam een grote teug van de fles. Daarna zag je Mathieu op je afkomen. Je gaf hem een knuffel waardoor hij moest lachen. Mathieu: "Zo jij amuseert je wel, zo te zien." Je lachte en knikte toen. Mathieu keek van jou naar Aiden en je wist meteen dat hij jullie samen had gezien. Niet dat het jou iets kon schelen op de moment.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen