Melissa
ik open de deur en zie Daan staan met een roos in zijn hand.
ahh wat lief en ik geef Daan een knuffel en vraag waar ik dat aan te danken heb.
hij antwoord omdat ik niet wil dat mijn liefste meisje ziek is en ik dacht laat ik iets voor haar meenemen.
we lopen na binnen Daan doet zijn jas uit en ik zet de roos in de vaas.
snel pak ik wat te drinken uit de koelkast en we gaan op de bank zitten.
Daan kijkt me aan en vraagt wat er is ik zeg dat ik gewoon ziek ben.
hij schudt zijn hoofd en zegt: Melissa ik geloof je niet er is meer aan de hand vertel het me gewoon.
je geheim is altijd veilig bij mij.
ik begin te huilen en zeg dat ik niet mag/kan vertellen.
waarom mag je het niet vertellen dan hoor ik Daan zeg.
het lijkt wel of ik een kraan open heb gedraait zo hard huil ik ik voel 2 armen om me heen.
ze zijn van Daan langzaam laat ik mij hoofd op zijn schouder zaken.
terwijl Daan over mijn haar wrijft val ik in een lichte slaap.
als ik na 2 uur wakker wordt zit Daan nog steeds naast me.
ik schaam me dat ik in slaap ben gevallen hij kijkt op van zijn mobiel en zegt lekker geslapen.
mijn wangen worden rood en ik vraag of ik gesnurkt heb.
hij kijkt me aan en schudt nee je ademde een beetje hard maar dat was schattig.
ik bloos en schenk snel nog wat te drinken in we kijken een film en om 5 gaat Daan naar huis.
als ik twitter op start zie ik dat Daan een foto gestuurd heeft van mij toen ik sliep er staat onder wat is toch lief hoop dat ze snel beter wordt,
wat lief alleen als ik bij de reactie kijk zie ik een reactie van Cindy: ahhh Daantje kom je ook bij mij langs als ik ziek ben;$
grr waarom moet ze ook altijd tussen zitten.
ik voel me mobiel trillen het is een whappbericht van Cindy: Leuk he met mij toekomstige vriendje chillen terwijl je ziek bent echt als je zo door gaat wil ik geen eens meer vrienden met je zijn.
waarom moet ze altijd zo jaloers doen ik whapp snel terug: ik kan er toch ook niks aan doen dat die zomaar voor mijn deur staat had ik dan de deur voor zijn neus moeten dichtslaan ofzo.
had je dat maar gedaan nu denkt iedereen dat jullie wat hebben terwijl dat niet zo is.
sorry hoor dat ik de deur niet dicht heb gegooit
boos gooi ik mijn mobiel op mijn bed.
waarom waarom altijd die jalozie kan ze nooit eens blij voor me reageren ofzo.
ik whapp Daan dat ik het heel lief vind dat die even langs kwam en dat het me spijt dat ik in slaap viel.
binnen een paar telen en heb ik een antwoord terug.
ik ben helemaal verbijster van wat ik nu lees.
hij schrijft gewoon dat hij mij een......
Reageer (3)
Leukk verhaal(: snel verder! Ben benieuwd wat die schrijft hahha
1 decennium geledenjah me 2
1 decennium geledenaaaahh ik wil weten wat hij schrijft!!
1 decennium geleden