Foto bij 10.

vanuit Daan

Net als ik Linde wil vertellen wat ik voor haar voel horen we allemaal gestommel in mijn eigen kamer en niet veel later horen we iemand heel hard kloppen op de deur. Linde roep “Wie is dat??”, er komt heel snel een antwoord “het is Rein, wil je even snel de deur open doen?!?!” het klinkt best dringend, Linde kijkt me even aan en loopt dan naar de deur toe, als ze de deur open doet stapt Rein meteen naar binnen en begint meteen te praten “Linde, je moet ons helpen ik werd net wakker en toen was Daan-” hij stopt even en kijkt langs Linde, dan ziet die mij zitten en zegt opgelucht “ooh, laat maar, hij zit hier” dan begint hij tegen mij te praten “gast, we waren kei ongerust! Ik werd wakker en toen was je er niet dus toen maakte ik de rest wakker en toen wisten we allemaal niet waar je was!!!” ik zeg snel “Sorry, maar ik dacht niet dat jullie me zouden missen zo laat!” “ooh, okee maar ik ga maar weer terug, want ik zie dat je nog leeft en dat Linde je nog niet op gegeten heeft dus ik ga weer slapen haha!” zegt Rein nog lachend en dan loopt hij de kamer weer uit. Linde doet de deur dicht en dan beginnen we allebei te lachen, omdat Rein zo hysterisch deed. Ondertussen komt Linde weer naast me zitten en vraagt wat er nou zo belangrijk was, ik heb even niet door waar ze het over heeft maar dan snap ik het. En ik begin stamelend te vertellen “nou kijk, ik wilde tegen je zeggen dat ik je eigenlijk al leuk vind sinds de eerste keer dat ik je bij het zwembad zag, maar toen vertelde je over die jongen die je leuk vindt of vond en toen dacht ik meteen dat ik het wel niet zou zijn, want je zou mij wel niet leuk vinden. Toen heb ik het er met Rein over gehad en tjaa nu dacht ik dat ik het misschien toch maar moest zeggen…” als ik het heb verteld ben ik aan de ene kant wel blij dat ze het nu weet, maar aan de andere kant moet ik nu nog hopen dat ze me ook leuk vind... anders word dit heel ongemakkelijk. Ze staart me aan en het lijkt wel of ze diep in haar gedachten verzonken is. Na een tijdje begint ze toch te praten, ik voel m’n hart echt tekeer gaan en ben benieuwd wat ze gaat zeggen “wooow, dit moest ik eventjes verwerken hihi” begint ze en al snel gaat ze verder “oke, ten eerste, die jongen waar het over ging vind ik nog steeds leuk, ten tweede, waarom zou ik jou sowieso niet leuk vinden? En ten derde en laatste die jongen waar het over ging zit nu naast me..” wacht wat zei ze nou?! De jongen die ze leuk vind zit nu naast der.. wie zit er nu naast der? Wacht dat ben ik! Ze vindt mij leuk!! Woow, mijn gedachten draaien echt overuren op dit moment!! Dan bedenk ik dat ik nog steeds Linde aanstaar en kom terug uit mijn gedachten. “maar, maar, dat ben ik?!” “haha ja dat ben jij! Waarom zou ik jou niet leuk vinden??” zegt ze dan lachend, “nou, gewoon, weet ik niet.. ik had het idee dat je me alleen als een goede vriend zag...” zeg ik dan. “als jij dat wil, ik zie je ook als een goede vriend!” zegt ze dan een beetje droevig “nee, dat wil ik helemaal niet! Wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?” zeg ik dan zelfverzekerd “ja, heel graag!” zegt ze dan lachend.

Vanuit Linde

Ik staar Daan eerst een beetje aan, want ik weet echt niet wat ik moet zeggen, na een tijdje begin ik weer te praten “wooow, dit moest ik eventjes verwerken hihi” en snel ga ik verder “oke, ten eerste, die jongen waar het over ging vind ik nog steeds leuk, ten tweede, waarom zou ik jou sowieso niet leuk vinden? En ten derde en laatste die jongen waar het over ging zit nu naast me..” ik zie Daan heel hard denken en hij staart me een beetje levenloos aan, dan stamelt hij “maar, maar, dat ben ik?!” dan begin ik te lachen “haha, ja dat ben jij! Waarom zou ik jou niet leuk vinden??”, “nou, gewoon, weet ik niet.. ik had het idee dat je me alleen als een goede vriend zag...” zeg hij dan een beetje verbaasd, dan word ik weer een beetje droevig “als jij dat wil, ik zie je ook als een goede vriend!” “nee, dat wil ik helemaal niet!” zegt hij dan snel, “wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?” hoor ik hem dan vragen, ik voel me het gelukkigste meisje van de wereld en zeg lachend “ja, heel graag!”. Daan begint dan ook te lachen en als we allebei uit gelachen zijn komt hij dichterbij en dichterbij en zoent me. Als we klaar zijn krijg ik een glimlach op mijn gezicht en ik geef Daan nog een knuffel. Dan staat Daan op en zegt “misschien moet ik maar terug lopen naar mijn eigen kamer, haha. Voordat Rein weer hysterisch word!” ik begin weer te lachen “misschien is dat inderdaad wel een goed idee haha!” en ik loop met Daan mee richting de deur. Ik doe de deur achter hem dicht en hoor hem zijn kamer ingaan. Dan loop ik weer naar mijn bed en ga met een geweldig gevoel weer in bed liggen! Toch kan ik nog steeds niet slapen, maar nu niet omdat ik met een rot gevoel in bed lig ofzo, maar omdat ik de hele tijd moet denken aan Daan…
Als ik weer een tijdje in bed lig zie ik mijn mobiel op lichten, whapp van Rein:
Rein: hey, wat is er net gebeurd tussen jou en Daan, want ik zag Daan blij de kamer inlopen, maar ik dacht laat ik het maar niet vragen!
Ik: haha, is Daan te eng om het aan te vragen?? Maar er is iets geweldigs gebeurt hihi, jij mag raden!
Rein: haha, nee Daan is niet te eng.. okee iets geweldigs… hmm, Daan heeft je eindelijk verteld wat hij voor je voelt??
Ik: hahaha okee, ja ook=)
Rein: yess, eindelijk heeft hij het verteld, nu hoef ik ook niets meer voor je achter te houden.. maar nog meer?! Uhh vertel maar gewoon haha
Ik: achter te houden?! Dus je wist het al de hele tijd?!
Rein: uhh, ja sorry, maar ik had Daan beloofd dat ik het niet zou vertellen tegen jou.. en vertel nou maar!!!
Ik: oke, oke, ik vergeef je! En ja ik vertel het wel.. Daan heeft me verkering gevraagd!! En ik zei natuurlijk jaa!! En toen hebben we gezoend!!! nu kan ik dus niet meer slapen van blijdschap haha
Rein: aaahw EINDELIJK, Daan dacht echt de hele tijd dat je hem niet leuk vond joh! Echt waar moet je maar eens mijn whapp gesprekken met Daan lezen!
Ik: echt?! Dacht hij serieus de hele tijd dat ik hem niet leuk vond?! Haha is goed ik kom ze wel een keer lezen:p maar nu ga ik echt proberen te slapen!
Rein: haha ja dat dacht hij echt, maar ik zou het ook niet vertellen dat jij hem leuk vond dus ja, ik voelde me echt zo waardeloos haha! Is goed, ik ga ook weer slapen! lekker slapen x
Ik: aahw zielige jij!=( haha, trustee x

Reageer (3)

  • xxIKHEETANNE

    kloptt die foto van daan is gewoon heel moooi<3__<3

    1 decennium geleden
  • daanlover15

    wow die foto van Daan is mooi(H)

    1 decennium geleden
  • ginadam

    hehe eindelijk verteld snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen