Hoofdstuk 32 rein van duivenboden
Nadat ik lekker gegeten had en gewoon lekker gechilt met de rest ging ik naar me kamer samen met Owen we ging nog wat kletsen en vielen toen in slaap. Midden in de nacht hoorde ik met deuren gegooid van onze buren Daan en nils. We hoorde geren en gegil, dit was niet goed ik smeet m'n deken van me lijf af en stapte uit bed. Owen deed het zelfde want die hoorde het ook! We rende de deur uit naar het gegil waar kwam het toch vandaan? We rende maar zagen niks toen we richting de meiden kant ging werd het steeds een duidelijke geluid. Ik keek Owen aan en zei nee onze meisjes!! Ik rende en Owen rende achter me aan. In de deur opening zagen we nils en Daan staan. Ik drukte me er tussen en zag hoe Meriam de afstandsbediening tegen het hoofd van Iris gooide. Nils rende naar Iris en pakte haar kuste haar en riep bel een ambulance Owen!! Owen rende na de gang en pakte zijn mobiel en belde de ambulance ik wist niet wat ik moest doen. Daan liep na Fien die duidelijk ook van slag was en hij trooste haar. Ik rende na Meriam en nam haar mee naar mijn kamer ze ging tegen me aan zitten en ze wa helemaal weg, helemaal wit er ging alleen maar door haar hoofd heen IK BEN EEN MOORDENAAR!!!
Reageer (1)
Snel verder!
1 decennium geleden