Foto bij December 2, part 1.

Hope u like it, thanks voor de reactie's! xoxo

• December 2, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
"En hem? Wat vind je van hem?" Vroeg mijn beste vriendin Demy terwijl ze naar een jongen met bruine, stijle haren wees. "Nah, hij heeft geen krullen. "En hij dan, hij heeft wel krullen!" Wees ze op weer een andere jongen met blond haar en krullen. "Ja, maar hij heeft juist weer geen bruin haar!" Mompelde ik terwijl ik mijn handen om de dampende koffiebeker met het bekende Starbucks logo sloeg. Geïnteresseerd bekeek mijn beste vriendin Demy alle jongens die in en uit de Starbucks liepen van top tot teen. "Ik geef het op!" Zuchtte ze. "Je vergelijkt elke jongen te veel met Harry.." "Ander onderwerp, please." Mompelde ik terwijl ik mijn ogen neersloeg. Dat zij zoveel geluk had en zich al twee maanden het vriendinnetje van Liam Payne kon noemen.. Ik zuchtte diep en keek toen naar buiten, waar de sneeuw de straten van Londen wit kleurde. Demy vertelde vrolijk over haar werk in het London Zoo Resort. En dan vooral over haar lievelings ijsbeertje Nibby, waarna ze me vol trots verschillende foto's liet zien van het schattige, kleine beestje. Maar echt opletten deed ik niet. Mijn gedachtes waren bij mijn beste vriend Harry, alweer. "Stop met aan hém te denken en focus je op een andere boy!" "Kan ik niet." "Zorg er dan voor dat hij voor je valt en vertel het hem!" "Alsof het mij lukt om dé Harry Styles, beroemd bandlid en tevens mijn beste vriend voor me te laten vallen. Never gonna happen." Zuchtte ik. "Jullie zijn beste vrienden, dus je hebt iets wat hem aantrekt." "Ja, en dat is het enige wat we zijn, beste vriend. We zijn gefriendzoned." Pruilde ik. Demy kreeg een enorme grijns op haar gezicht en haar blik vertelde me dat ze zojuist een geweldig plan had verzonnen. En met geweldig bedoelde ik dus geweldig slecht. "Zal ik jullie opgeven voor dat programma? Ja dat ga ik doen!" Snel schudde ik mijn hoofd. "Nee Deem, nee. Alsjeblieft niet!" Smeekte ik haar. Ja, smeken was iets waar ik niet aan deed. Maar af en toe was het gewoon nodig. "Zal ik het hem anders vertellen?" Hoopvol keek mijn beste vriendin me aan. Waarna ik voor de zoveelste keer mijn hoofd schudde. "Dacht het niet." "Maar Char, hij moet het toch ook te weten komen, ik bedoel je kan niet voor altijd op hem verliefd blijven zonder dat hij het weet!" "Moet jij eens opletten." Mompelde ik terwijl ik een slok van mijn Starbucks koffie nam. Demy rolde met haar ogen waarna ze haar iPhone tevoorschijn haalde en een glimlach op haar gezicht kreeg. "Liam?" Vroeg ik haar. Vrolijk knikte ze waarna ze druk begon te typen op haar iPhone, waardoor ik maar weer naar buiten staarde. Maar mijn gedachten gingen zoals gewoonlijk vanzelf weer naar Harry.

Reageer (3)

  • Amandatacooo

    Die beste vriendin is van degrassi! Fiona ;D

    1 decennium geleden
  • Irishsnow

    Wauw!!
    Je schrijft echt facking mooi!

    xx-jes Susan

    1 decennium geleden
  • Elayzia

    Omg whoo!
    I love this! en yay Nibby!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen