Hoofdstuk 24
ik lig nog lekker te slapen gaat de weker ik word langzaam wakker en word geknuffeld door Rein. ik stap de douch in dan hoor ik dat ik een sms krijg als ik klaar ben met douchen ga ik hem lezen "kun je vandaag pleazz mee voetballen"?? ik laat me weer op bed vallen. Rein"wat is er lieverd"? "ik moet mee doen met me wedstrijd sommige hebben afgebelt en er zijn geen genieg spelers meer dus kan ik niet bij jou kijken" "weetje mijn wedstrijd is niet belangrijk ik zeg de mijne af en kom gezellig bij jou kijken" "wil je dat echt voor me doen" Rein geeft me een knuffel en knikt dus ik sms terug ik kom maar neem me vriendje mee. Na 10 minuten krijg ik weer een smsje terug is goed kan hij misschien ook mee doen? "Rein ze vragen of jij misschien ook mee wilt doen" "ja is goed wil ik wel maar ik ben niet zo goed als Daan hoor" ik geef hem een dikke knuffel en ga naar beneden en zeg tegen me moeder dat ik een wedstrijd heb en dat Rein mee gaat "okj is goed wat willen jullie voor kerst"? " kijk maar maar wel wat leuks" Ik ga ontbijten en maak me tas klaar voor voetballen i en Rein fietsen samen naar het voetbalveld als we daar zijn komen gelijk me vriendinnen va voetbal op mij en Rein afrennen en vragen om een handtekening en en foto. We stappen het busje in en rijden richting Zwolle daar hebben we een wedstrijd. In de bus onderweg is het supper gezellig met z'n allen we hebben allemaal dikke lol en zingen heel hard Stop the time en jsf party. Na een uurtje waren wecer eindelijk ik was al een beetje bleekjes dus ging ik snel de bus uit we gingen naar de kleedkamer. De jongens moesten arpart dus gaf ik Rein een knuffe en een kus en ging de kleedkamer in. als we op het veld staan word 1 van onze spelers onderuit gehaald nog geen eens 1 minuut na de aftrap dus moets Rein bij mij in de verdediging. na 10 minuuten krijg ik de bal aangespeelt loop naar voren maar dar is niemand dus moet alles alleen doen. Ik hoor Rein roepen "KOM OP MARJON JE KUNT HET MAAK ZE IN" ik schiet en het is een goal ik ren naar Rein en geef hem een dikke knuffel. Na afloop van de wedstrijd hebben we gewonnen met 3-0. Ik Cindy smsen en zeggen dat we hebben gewonnen en dat ik na het eten nog even langs kom samen met Rein. Na 5 minuuten later krijg ik een smsje is goed meid goed gedaan en Rein dan? Ik sms terug Rein heeft met ons mee gedaan maar dat leg ik je vanavond wel uit. Ik ga naar de kleedkamer en ga me snel douchen en we rijden terug. Na het eten gaan we nog even naar Cindy daar is het heel gezellig we kijken nog een leuke kerst film en dan moeten we terug naar huis. Ik doe me pyjama aan en ga op bed liggen Rein en ik luisteren we nog even muziek en ondertussen val ik en slaap op Rein zijn sixpack.
Er zijn nog geen reacties.