Hoofdstuk 22
Toen de vrouw aan de receptie zei hoe we moesten lopen gingen we zo lopen. Toen we er kwamen was het echt druk met alle fans we gingen in de drukte staan en we gingen uit eidelijk al verder naar voren. We waren er bijna ik kijk Cindy aan en we beginnen te lachen. We waren na 5 minuten wachten uiteindelijk aan de beurt we kregen hun handtekening vroeg Owen nog " wil je met ons op de foto"? wij lachen en zeiden tegelijk "Dat doen we zometeen wel" Daan en Rein keken ons aan en begonnen ook te lachen "is goed schat" zei Rein we liepen weer terug naar de kleedkamer. Onderweg kwamen we nog fans tegen die aan ons vroeg waar de kleedkamers waren. Wij zeiden "dat mogen we niet zeggen" de mainiac gingen weer weg en wij liepen verder naar de kleedkamer. Na een kwartier kwamen de jongens weer ze gafen ons een knuffel en beginnen te lachen "jullie hadden ons echt te pakken" Rein komt naar me toe lopen en ging me kietelen ik "Rein alsjeblieft hou op hou op" "zeg granade dan hou ik op" "granade granade" Rein hielt gelukkig op en gaf me een knuffel en een kus. Na nog 10 minuten in de kleedkamer te hebben gezeten liepen we richting de limousine. We stapte in en er kwamen nog een paar mainiacs aan lopen Owen stapte nog even uit en zei "Sorry meiden maar we moeten echt weg" en hij stapte weer in Cindy ging weer tegen Daan aan ligen en viel naar 5 minuten weer in slaap. Na een uurtje hebben gereden gingen we stoppen want ik werd weer misselijk. Ik stapte uit na 3 minuten stappte we weer in en reden verder. " jeej het is over 2 dagen kerst" Zei Rein Toen we in Goor waren brachten we eerst Cindy en Daan weg Daarna was ik en Rein aan de beurt. We state uit ik gaf Owen en Nils een knuffel en we liepen naar binnen. Ik zei tegen me ouders dat ik er was en ik ging naar boven me joggingbroek en een hemt aan trekken en ging weer naar beneden. We konden gelijk eten na het eten gingen we nog even bij Cindy kijken hoe het met haar was. Tegen half 9 gingen we naar huis en me moeder vroeg aan Rein of hij bij ons 1e kerst bij ons wou zijn Rein:" ja mag Marjon dan de 2e kerst dag bij mij komen"? "ja mag wel" Rein gaf me een knuffel en een kus we gingen naar boven nog even een filmpje kijken. Tijdens de film viel ik in slaap.
Er zijn nog geen reacties.