Foto bij December 1, part 2.

Bedankt voor alle lieve reactie's, abo's en kudo's! Na 00:00 weer een deeltje, xoxo.

• December 1, part 2 | Charlotte Emelie Jenner
"Dus beste vriend, wat gaan we doen vandaag?" Vroeg ik Harry, die onderuitgezakt langs me op de bank lag. "No idea." Mompelde hij, zijn blik op de tv gevestigd. Waar zich de cartoon Phineas and Ferb afspeelde. Harry en ik keken hier altijd naar, het was echt iets van ons samen. Maar nu het december was, had ik daar helemaal geen zin in. "Haz, zullen we iets anders doen?" Zeurde ik. "Film kijken? Love actually?" Zijn ogen lichtte even op bij het woord love actually waarna hij al bijna opwelde staan om de film te zoeken waarna ik hem snel aan zijn pols terug trok. "Nee Haz, te vaak gezien.. Eve's christmas?" Harry schudde wild zijn hoofd. "Als we geen love actually kijken, kijken we ook geen Eve's christmas!" Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek toen weer naar het beeld dat zich op tv afspeelde, Phineas and Ferb. "Klein kind.." Mompelde ik. Harry sprong gelijk overeind. "Hoe noemde je mij?" Nepboos keek hij me aan. "Klein kind.." Herhaalde ik waarna ik mijn tong plagend naar hem uitstak. Iets wat ik heel vaak deed om hem te plagen. "Nog een keer en ik bijt je tong er af!" Dreigde hij. "Dat zou je wel willen hè.." Knipoogde ik hem toe waarna ik mijn tong nog een keer naar hem uitstak. Harry greep het dichtstbijzijnde kussen, hief het omhoog en gooide het met een enorme kracht tegen me aan. Net optijd sloeg ik mijn armen voor mijn hoofd om die te beschermen en trok mijn benen op, waardoor het kussen mijn arm raakte en toen op de grond belande. Harry kwam boven me hangen en begon me te kietelen. Iets waar ik niet tegen kon en het dus uitschreeuwde van plezier. Mijn buren zouden er echter een heel ander idee bij hebben, een héél ander idee. Maar Harry leek het feit dat ik buren had niks uit te maken en ging vrolijk door met kietelen. Het puntje van zijn tong had hij tussen zijn mondhoek geklemd. Voorzichtig duwde hij me naar achter waardoor ik met mijn rug op de bank belande. Harry plaatste zij benen langs mijn heupen waarna hij bovenop me kwam zitten . Hij pakte mijn polsen vast en hield ze boven mijn hoofd. "Genade?" Vroeg hij me. Heftig knikte ik, als teken dat ik genade wilde. "Wat zeggen we dan?" "Genade lieve, knappe, allerbeste vriend!" Harry schudde zijn hoofd, als teken dat ik heg fout had. "Je bent een woord vergeven liefje.." "Genade lieve, knappe, sexy allerbeste vriend." Monpelde ik zuchtend. Harry liet tevreden mijn polsen los maar bleef gewoon op me zitten. "Zit je lekker?" Vroeg ik hem. "Eigenlijk wel, ja." Gaf hij toe. "Ik dacht dat je mijn tong eraf zou bijten?" "Wil je dat ik je tong eraf bijt?" Hij plaatste zijn handen langs mijn hoofd waarna zijn hoofd steeds dichterbij het mijne kwam. "Als jij daar gelukkig van word, dan ja." Zei ik uitdagend. Harry staarde even diep in mijn ogen waarna hij een kus op mijn mondhoek drukte en zich toen langs me liet zakken. Mijn bank was toch groot genoeg. "Nah, jij praat zoveel en als ik je tong eraf bijt is het zo stil, totaal niet gezellig lijkt me. Denk dat ik dan gek zou worden, dus ik laat je tong er maar aan." Grinnikend schudde ik mijn hoofd, Harry's 'wijze' opmerking negerend. Loser.

Reageer (3)

  • Irishsnow

    Ik had in het begin niet gelezen dat er een Charlotte pov was. ( Point Of View ) En toen dacht ik dat het een Louis pov was xd.

    xoxo

    1 decennium geleden
  • NiallHazLoux

    Naahw, cutee <3

    1 decennium geleden
  • Elayzia

    Awww, zie ik een kleine romance opbloeien? Bam loser xD Haha cute!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen