Foto bij Prologue.

• Prologue | Charlotte Emelie Jenner
Dromend liep over over de drukke straten van Londen. Mijn Chestnut Bailey Button Uggs in de sneeuw drukkend, verschillende mensen ontwijkend. Mijn gezicht drukte ik in mijn nieuwe Burberrysjaal waarna ik mijn outfit gladstreek. Mijn lange blonde haren voor mijn gezicht wapperend. Het was weer bijna December wat betekende dat mensen kerstinkopen gingen doen, waardoor het mogelijk nog drukker was in Londen dan dat het normaal was. Kerstbomen, kerstballen en kerstcadeautjes vlogen letterlijk over de toonbank. Winkels waren binnen enkele minuten uitverkocht. Mensen stonden ongeduldig in driedubbele rijen waar je nog niet in wilde staan als je het gratis kreeg. Sommige waren vrolijk, blij dat hun favoriete tijd van het jaar weer was aangebroken en anderen hadden nu al last van decemberstress en hadden een godsgeruwelijke hekel aan de witte sneeuw die de straten van Londen sierde. Ikzelf behoorde tot de eerste groep. Ik hield van deze tijd van het jaar. De sfeer en gezelligheid wat me zo vrolijk maakte. De prachtige witte sneeuw die de straten van Londen sierde. Kerstmis, het feest waar ik zo vreselijk veel van hield. Nieuw jaar, wanneer je eindelijk een nieuwe kans kreeg om het nieuwe jaar goed te beginnen. Ik hield ervan, en niet zo'n beetje ook.

Reageer (3)

  • Trouble258

    Ga beginnen lezen snel verder

    1 decennium geleden
  • Musicfactory

    Snel verder! Supermooi geschreven. xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Elayzia

    Leuk verhaal!
    Ik hou van kerst verhalen! Kudo en abo erbij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen