1. all around the world - Alicha
dat was het dan de vakantie is voorbij een super vakantie met m'n vriendinnen. ik heb moeite met uit bed komen, maar het moet toch de eerste schooldag gaat weer beginnen. ik loop m'n kamer uit richting de douche ik was me eigen even, doe me haar en me make-up, en loop dan me inloopkast in. ik pak een setje met me nieuwe louboutins en me louis vuitton tas. ik loop naar beneden pak me eten mee en stap daarna gelijk in me nieuwe witte range rover. als ik bij school aan kom parkeer ik me auto en loop naar de meiden. ik zie Joyce en Charlotte al staan. met z'n drieen lopen we naar binnen. ik loop naar me kluisje en pak daar de boeken voor de aankomende lessen eruit. daarna loop ik naar de les ik heb les zonder de meiden want die hebben geen frans. als de les eenmaal begonnen is komt er opeens een jongen binnen. ik staar hem volgens mij een beetje aan hij is ook zo perfect. de leraar zegt 'jij bent volgens mij de nieuwe jongen, Justin is het toch?' hij zegt 'ja klopt'. dan zegt de leraar opeens dat hij maar naast mij moet gaan zitten want daar is nog een plek vrij. ik moet dus heel de dag met deze perfecte jongen rond gaan lopen. daar heb natuurlijk geen moeite mee. ik en Justin wat en zo gaat de les snel voorbij we zijn er achter gekomen dat we bijna alle lessen samen hebben. na 3 lessen hebben we pauze. we lopen naar Joyce en Charlotte toe ze staren me aan na ja niet mij dan maar Justin ik stel hem voor aan hun. en loop dan met Justin naar de basketballers toe die de tafel naast ons zitten want Justin heeft mij verteld dat hij bij het basketbal team wilt. na dat ik hem aan heel het team heb voorgesteld loop ik terug naar Joyce en Charlotte die willen natuurlijk alles van Justin weten. de dag gaat zo snel voorbij. na school hebben de meiden en ik cheerleading training. dat is altijd gezellig maar wel druk want we moeten nu elke dag na school trainen want er komt een belangrijke wedstrijd aan. als de training klaar is rijd ik met m'n auto weer terug naar huis. dit was een lange maar leuke 1ste schooldag. 's avonds denk ik terug aan de schooldag ik kom er achter dat ik Justin ergens van ken maar ik weet zo snel niet waarvan. na ja ik kom er nog wel achtter. ik trek me pyjama aan en stap daarna m'n bed in morgen is er weer een lange vermoeide schooldag.
Er zijn nog geen reacties.