Sorry jedereen, k heb het heel druk met school...

Als ik rond elf uur naar beneden loop is Emma al wakker en kijkt ze tv. 'He' zeg ik slaperig. Emma staat op en geeft me een zoen. "Hoewas het gisteren?" Ze loopt met haar bord naar de keuken. "Gezellig hoor." Zeg ik. "Hm, wie waren het dan?" "Vrienden Em." Ik plof zuchtend op de bank. "Maddie is verliefd!" ik draai verbaast mijn hoofd om. "Niet waar." Ik kijk haar niet begrijpend aan. Ik vertel haar alles, maar ik weet niet hoe ik moet zeggen dat het wél zo is. "Ja ja.." Emma komt met twee kopjes twee naar me toe en zet ze op tafel. Ik pak de afstandsbediening en zap naar Animal Planet.

Later in de middag begint Emma door te vragen. "Je doet anders.. weet je zeker dat je niet verliefd bent?" Na een tijdje heb ik er genoeg van. "Jezus Em, wat kan jouw dat schelen? Gaat je niks aan!"Emma bijt op haar lip. Ik loop naar de gang en doe mijn schoenen aan. Ik doe mijn telefoon in mijn zak en ik fiets naar Evas huis. Hetis vijf minuutjes fietsen als ik snel fiets en ik wil er zo snel mogenlijk zijn, dus begin ik sneller te trappen.
Ik druk op de bel en Evas moeder doet open, "Haai Maddie, kom verder.' Ik stap binnen en Eva komt naar beneden. Haar moeder loop de gang uit en ikloop naar Eef. "Hey Eefje " "Haai Maddie!" ik omhels haar en loop mee naar boven. We ploffen op haar bed en ik zucht. "Whatsup?" "Boos op Em." Eva legt haar hand op mijn rug. "Ik ging gisteravond metwat vrienden weg, ik heb met een gezoend, mazr hij is zo leuk he.. Ik zeg niks tegen emma maar ik denk dat ze erachter is.." zeg ik. Eva lacht, "Maddie heeft een vriendje!"ik lach ook, Eva mag het tenminste zeggen. 'hoe heetie?" "Louis.." zeg ik terwijl ik naar mijn voeten glimlach.
"Louis..." Eva knikt goedkeurend. "Hoe is hetmet je ouders?" "Mijn vader is weg, ingetrokken bijzn nieuwe vriendin.." zo snel.. ik vind het zo zielig..

Reageer (3)

  • checkdiamond

    zo lief dat ze het niet wil toegeven, hehe xoxo

    1 decennium geleden
  • OneDreamx

    Ja inderdaad.. mijn laptop is kapot, ik spaar voor een nieuwe, ik hoop dat je je er niet aan irrriteert? :$

    1 decennium geleden
  • Biall

    schattig, schrijf je dit op je mobiel ofzo? door de spelfouten? 'x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen