Melissa
xx
nou zeg dan wat die tegen je heeft gezegt Cindy.
wil je het echt weten?
jhaa er klinkt irritatie in me stem dit doet Cindy nou altijd als ik iets graag wil weten.
okee vooruit als je het tegen niemand door vertelt ik mocht het tegen niemand zeggen.
ja ik zeg het tegen niet dam Cindy zeg het nou maar jemig.
oke oke nou hij zei dus: dat die verliefd is op een heel lief, mooi meisje maar dat die niet weet hoe die het aan moet pakken.
o my god denk je dat hij jouw bedoelt vraag ik aan Cindy.
ze knikt ik denk ik het wel zo als die me optilde toen we een tosti gingen halen en hoe die de hele tijd naar me keek.
ik kijk verlegen naar de grond hoe kon het ook anders dan dat Daan haar leuk vind geen enkele jongen kan Cindy weerstaan dus Daan ook niet.
Cindy vraagt wat er is als ik geen antwoord geef springt ze voor me: HALLO REACTIE GRAAG schreeuwt ze in mijn gezicht.
ik duw haar en de kant en kijk haar boos aan.
ze vraagt wat er is ze kijkt me bezorgt aan.
zonder dat ik het door heb schreeuw ik tegen haar wat denk je nou zelf jij kan elke jongen krijgen die je wilt. maar niemand die ooit naar mij omkijkt, altijd als we samen zijn ben jij de enige die nagefloten word de enige waar jongens een nummer van willen hebben.
en ik nee niemand wil mij en dan ben ik nog eens verliefd op een jongen en dan gaat mijn beste vriendin met hem er van door.
wat denk je nou zelf dat eraan de hand is?!
Cindy kijkt me verbaast aan en stotter vind je Daan leuk?
ja zeg ik als je iets meer op mij gelet had dan op de jongens om me heen had je dat misschien wel gemerkt.
ik loop weg en Cindy loopt achter me aan.
ik draai me om zeg dat ze beter kan gaan ik ga toch naar huis ik kan niet tegen om toe te kijken hoe jij en Daan elkaar leuk vinden.
als Cindy zich omdraait en weg loopt loop ik richting de balie en meld me ziek.
onder weg na huis kan ik alleen maar huilen en denk ik bij mezelf waarom ik.
gelukkig woon ik niet zo ver van school dus ben ik snel thuis.
me ouders zijn allebei nog werken gelukkig.
ik ren na boven en plof huilend op mijn bed neer ik val in een onrustige slaap.
als ik na een uur wakker wordt kijk ik op mijn mobiel ik heb 5 whapp berichten van 2 personen en 10 gemiste op roepen.
zonder dat ik gekeken heb van wie die gemiste oproepen waren weet ik dat ze van Cindy zijn.
als ik de whapp berichten open zie ik dat Cindy me 4 heeft gewhappt ze zegt: Lieve Melissa ik weet dat het moeilijk voor je is maar ik vind Daan nou eenmaal ook leuk gun mij ook eens een leuke jongen.
de andere 2 staan allemaal andere zielig verhalen waarom zei Daan verdient en niet ik.
in de laatste vraagt ze of we nog vriendinnen zijn waar op ik antwoordt: niet als jij denkt dat ik je niks gun!
nu ben ik wel erg nieuwsgierig na het laatste whappje hij is van Daan: hee Melissa waar was je nou? ik miste je in de pauze? Xx Daan.
ik reageer snel terug: was ziek naar huis gegaanXX Melissa.
binnen 5 minuten krijg ik een reactie terug: ah wat zielig beterschap lief zou ik anders straks even langs komen ben na dit les uur uit? xxDaan
ja gezellig antwoord ik.
dit maakt alles toch nog een beetje goed wat is Daan toch lief ondanks dat wie wat voelt voor Cindy laat die me niet stikken.
na een kwartier hoor ik de bel en ren ik de trap af na beneden als ik de deur op doe zie ik Daan staan.
hij heeft wat in zijn handen maar ik kan niet zien wat!
Reageer (1)
leuk snel door
1 decennium geleden