039 Katie Jane Adams
Ik open de deur, en ik kijk recht in de ogen van Harry. “Harry, what are you doing here?” vraag ik verbaasd. Ik had niet gedacht dat hij zo snel al zijn kamer uit zou komen. Hij ziet er ook echt slecht uit. Donkere kringen onder zijn ogen, en erg bleek. Heb ik dit veroorzaakt? “Hey Katie. Can I come in? I have to talk with you.” mompelt hij. Ik laat hem er langs, en ik doe de deur dicht. Harry is al op de bank gaan zitten, en ik plof er naast.
“So..” mompel ik. “Why do you have to talk with me? I thought you were really angry at me?” mompel ik. Harry haalt zijn schouders op. “I’ve thought, and well, I have to say sorry. I shouldn’t be angry on you. You didn’t anything wrong. I didn’t had to be so jealous, but I can’t help it. I’m just a boy, you know.” zegt hij. Hij komt zijn excuses aan bieden? Mijn hart maakt een sprongetje, en ik krijg een waterige glimlach op mijn gezicht. Maar waarom komt hij zijn excuses aanbieden? Ik ben zo’n bitch geweest, en híj komt sorry zeggen? “You don’t have to say that! You have to blame me. I was such a bitch. I’m sorry for saying that I have a boyfriend but it was just a mistake. I shouldn’t go to Liam.. That was a very big mistake, because of that you were angry on me. I hope you can forgive me? You don’t have to, you have all the right to ignore me, or to go away from me. I’m sorry for my behavior.” zeg ik.
Hij moet niet denken dat het zijn schuld was. Het is namelijk allemaal mijn schuld. Ik zei dat het mijn vriendje was, waardoor Harry zich schuldig voelde en weg liep. Daarna ging ík, ja ik weer, naar Liam toe, waardoor Harry dacht dat Liam mijn vriendje was. Door mij is alles fout gegaan, maar nu voelt Harry zich schuldig?
“Of course I can forgive you! You’re too sweet to hate you. Maybe we can start over again? Just forgive and forget everything?” stelt Harry voor. “That sounds great!” zeg ik blij. Gelukkig, hij vergeeft het me! Wat had ik gedaan als hij het me niet zou vergeven? Ik zou waarschijnlijk naar Nederland terug zijn gegaan. Maar dat moet ik alsnog, over vier dagen. Vier dagen nog… En dan moet ik dit alles achter me laten. De leuke dingen, en de minder leuke dingen. Dan moet ik ook Harry hier achterlaten.. Dat wil ik helemaal niet! Ik ben in die paar dagen al gehecht aan de jongens geraakt. Oh god, waar gaat deze wereld heen? Fans horen gehecht te raken aan One Direction, maar ik? Hoe kan ik nou weer gehecht raken aan 5 jongens binnen een paar dagen? Dat is volgens mij niet helemaal normaal… Niet dat ik normaal ben of zoiets, maar dit? Ik mag niet gehecht raken, want dan ga ik ze nog eens missen als ik weg ben. Contact houden ga ik zeker niet doen, ik ben niet gek? Maar ik moet wel zorgen dat ik het vriendinnetje van Harry word, voordat ik weg ga.
Misschien moet ik dan toch maar contact houden, anders ben ik maar een paar dagen zijn vriendin en dan kennen mensen me nog niet goed.. Misschien moet ik zorgen dat we een paar maanden zonder elkaar leven, ik in Nederland, en hij in Engeland of waar hij ook op de wereld is, en dan gewoon ‘contact’ houden. Hoe saai het ook is, ik wil wel worden afgebeeld als zijn vriendin. Daarvoor heb ik weliswaar al deze moeite gedaan. Als ik geen contact met hem hou, waarom zit ik hier dan nog? Dan kan ik net zo goed nu al weg gaan! Nee wacht, er is morgen nog iets belangrijks waarvoor ik hier moet blijven, maar wat? Morgen.. Oh ja! Morgen kan ik de reclame zien van de H&M, hoe hij is geworden. Dan moet ik alleen nog een handtekening zetten, en dan komt hij officieel op de tv. In Engeland dan, ik denk niet in Nederland. Of misschien is het wel wereldwijd, ik heb eigenlijk geen idee. Dat ga ik morgen wel vragen. Misschien kan ik Harry wel mee vragen? Ja, dat ga ik doen.
Hello lovely's! Ik had zin om nog een stukje te activeren, haha. Willen jullie gezellig met mij en Sanne komen praten op tinychat? LINK. Als er 10 mensen komen komt er een nieuw hoofdstukje, deal? (: xoxo
Reageer (4)
Ik wil graag mijn liefde voor dit verhaal getuigen met een gedicht.
1 decennium geledenHier komtie, recht uit mijn hart:
*ehem ehem*
Roses are red
my name is not Dave
this poem makes no sense
microwave
snel verder<3
1 decennium geledenOMGG je hebt een nieuwe abo eh;D
1 decennium geledenIk ben verliefd op deze story geworden, I love it!
Snel verder!''xo
Khoop dat er snel een vervolg komt,maar ik kan niet kijken naar dr chat doordat ik examens wiskunde heb
1 decennium geleden