Hoofdstuk 5
Haha,vinden jullie Lux ook zo schattig?
Waarom kon mijn mama niet de styliste van One Direction zijn?
Na nog een klein kwartiertje kwamen we aan de ingang,maar voor we binnen mochten kwam de man van de Security op ons afgestapt.
"Kan je je rugzak openen alsjeblieft?"Vroeg hij vriendelijk.
Anke glimlachte even en deed wat hij vroeg.Ze deed de rugzak van haar rug,opende de rits en overhandigde de rugzak aan de man.
Hij keek er even naar en nam er toen het boek uit dat ze had gemaakt.
"Wat is dit?"Vroeg hij nieuwsgierig.
"Eeuhmm...Een boek dat ik heb gemaakt,ik zou het graag aan de jongens geven."Zei ze onzeker.
"Wow,je hebt er wel je werk van gemaakt."Zei hij,hij lachte vriendelijk en stopte het boek weer in de rugzak.
Anke werd een beetje verlegen en zei stil:"Dankje."
De man ging weer verder naar een paar andere meisjes en Anke begon bijna te hyperventileren.
"Oh my god,Sofie!Ik kan echt niet geloven dat ze daar binnen zitten!Ik ga ze gewoon binnen een paar minuten ontmoeten!"Zei Anke en ze hapte naar adem.
"Rustig,rustig Anke.Probeer kalm te blijven,als je van plan bent om flauw te vallen,zal je er ook niet veel aan hebben."Probeerde ik haar te kalmeren.
"Je hebt gelijk."Zei ze al wat rustiger."Ik moet kalm blijven.
Na een paar minuten,was het dan zo ver.
We gingen binnen,en in het midden van de zaal stond een tafel waar de 5 jongens aan zaten.Ze signeerden honderden CD's en ze gingen op de foto met duizenden meisjes.
Achter hen,lagen dan ook al duizenden cadeau's die de vele fans al hadden gegeven.Van wortels tot koekjes en ook veel boeken zoals die van Anke.
Ik hoopte maar dat de jongens wel naar die boeken keken,want anders vond ik het wel zielig voor Anke.
Ze had zo haar best gedaan,en dan lezen die jongens die dingen niet eens.Maar ja,zo gaat dat met die sterren.
En ik kan er nog altijd niet wijs uit raken waarom er wortels bij de cadeau's lagen,maar ja.
Na nog een paar minuten kwamen we aan bij de tafel.
Als eerste kwamen we voorbij Louis.(Dacht ik toch)
Maar omdat Anke hysterisch begon te zeggen:"Louis!Mag ik met je op de foto?",was ik er wel vrij zeker van dat dat Louis was.
Hij lachte vriendelijk en zei:"Tuurlijk!",hij ging een beetje over de tafel hangen en ik nam de foto.
Hij signeerde Anke's CD en onze papiertjes en we gingen verder.
Als volgende kwamen we aan bij Zayn.
Hij was echt heel vriendelijk en vroeg aan ons (!) hoe het met ons ging.
Anke kon geen woord uitbrengen maar ik zei droogjes:"Goed."
Hij signeerde onze papiertjes en we gingen verder.
Dan kwamen we aan bij Niall,de Ier,ik vond hem wel schattig.
Vooral omdat hij altijd lachte,en hij zag er ook ontzettend leuk uit.Maar dat wou nog niet zeggen,dat ik een fan werd.
Zoals alle de andere signeerde hij onze papiertjes,lachte nog even en we gingen verder.
Dan kwamen we aan bij Liam.Dat vond ik persoonlijk de leukste,hij zag er vooral heel lief uit,en zijn looks mochten er natuurlijk ook wel zijn.
Hij nam mijn papiertje aan om het te signeren,en zag ik dat nu goed?Had hij nu zonet geknipoogd naar mij?
Ik hield het maar bij een nee,en dacht dat het mijn verbeelding was.Ik besteedde er geen aandacht meer aan en we gingen verder naar de laatste.
Harry,hij mocht er ook wel zijn.Met zijn mooie krullen, en die kuiltjes in zijn wangen als hij lacht vind ik ook wel schattig.
Maar ok ,alles was gesigneerd en dit hele avontuur zat er op.
Toen keek ik Anke pas aan,ze leek wel in shock.
"Anke,alles ok?"Vroeg ik bezorgd.
"Dat was het mooiste moment van mijn leven."Was het enige wat ze kon uitbrengen.
Ik glimlachte even en we stapten terug richting het station.
Ok,dat aanschuiven was niet alles,maar ik was toch blij dat ik Anke gelukkig had gemaakt,en uiteindelijk viel het allemaal best mee.
_________________________________________________________________________________________________________________
Zo dat was het stukje voor vandaag,morgen komt er waarschijnlijk geen,want ik ga naar een Kerstmarkt en daarna naar een feestje,EN ik moet nog eens leren ook ! Pff... geen zin in dat leren,maar ja.
Ik hoop dat jullie mijn stukje goed vonden.
Schrijven jullie ook een reactie?Ander weet ik niet of jullie het goed vinden hé!
Veel kusjes,
MissMalikXx
Reageer (1)
Ouuhnnnn Kerstmarkt (: I WANT CHRISTMAS! Natuurlijk was het een Goed Stukje, I love it <3
1 decennium geleden