ik stop maar met rennen want ik hoor de 2e bel al, gelukkig zie ik Chiel aan het eind van de gang lopen dus dan ben ik niet als enige te laat.
Chiel roep ik en ren na hem toe hij blijft stil staan en zegt nou dat wordt weer gezellig bij Dijke.
en ja hoor wie zien we in de deuropening staan Dijke hij kijkt ons boos aan en zegt ga maar snel zitten ik spreek jullie eind van de les wel.
de les is afgelopen en het is pauze iedereen loopt het lokaal uit alleen Chiel en ik blijven achter.
we luisteren na een preek die wie al zo vaak hebben gehoord en knikken braaf ja.
dan lopen we ook richting de kantine ik moest nog even snel iets uit mijn kluis pakken.
het duurt nogal lang dus hoor ik Chiel zeggen: kom op bro anders hebben we niks meer aan de pauze.
ik wil me omdraaien maar bots tegen Melissa op ik zie dat ze rood wordt en ze stamelt iets dat op sorry moet lijken, ik antwoord dat het niet uit maakt.
ze wil verder lopen maar ik hou haar tegen en vraag wat ze gaat doen ze antwoord dat ze haar mobiel uit der kluis moet halen.
ik roep na Chiel dat ik even met haar mee loop en samen lopen we na het kluisje van Melissa.
het valt me op dat Melissa stil is vandaag en dat erg verdrietig kijkt ik vraag wat eraan de hand is.
ze begint te huilen en gaat tegen haar kluisje aan zitten en legt haar hoofd op haar benen.
ik vraag of ze wil vertellen wat er aan de hand is en ze zegt: ik voel me niet goed ik mis je de oude klas en Cindy dat ook anders de laatste tijd.
ik kniel naast haar neer en wrijf over haar rug ik merk dat ze wat rustiger word, ik til Melissa's kin op en kijk haar recht in haar mooie donkere bruine ogen aan, ik kan er niks aan doen maar ik moet er gewoon zelf van huilen.
ze vraagt wat er is en ik vertel dat ze heel belangrijk voor me is in moeilijke tijden en dat ik haar lach mis die me altijd opvrolijkte.
Melissa kijkt me aan en glimlacht ik voel dat ik rood word en kijk snel de andere kant op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen