13.
13 is mijn lievelingsgetal^^
vorige hoofdstukje lazen jullie hoe liam's dag verliep.. dit hoofdstukje is dus dezelfde dag, alleen dan vanuit Mila!
vorige hoofdstukje lazen jullie hoe liam's dag verliep.. dit hoofdstukje is dus dezelfde dag, alleen dan vanuit Mila!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Heey,
1 decennium geledenSorry dat ik nu pas dit lees en reageer maar ik had het heel druk met toetsen leren en ik ging mijn vriendje enzo.
Maar nu lees ik het!
Hahaha oppas geweldig bedacht!
Wat leuk dat ze Film gaat kijken met Niall en Liam! Vet gezellieeeee!
Vet cool dat je naar de voice gaat, nouja nu is het ging dus ik kan je geen plezier meer wensen.....
Maar ik kan wel vragen hoe het was dus hoe was het????!!??
Er zitten geen foutjes in hoor je hebt het helemaal top geschreven!
Oeeeh ik kan verder lezen,
Big like for that!
Xxxx(K)
Oeeeh vet cool dat 13 jou lievelingsgetal is!
1 decennium geledenSorry dat ik nu pas reageer maar had geen tijd om het eerder te lezen!
Maar ik lees het morgen verder want ik ga nu slapen!
Sorry!
Xxx
Geen foutjes Dana, het is helemaal perfect.
1 decennium geledenEn poooooor Nialler, echt zielig dat hij ziek is jajaja. Ik wil hem troosten hihi