Foto bij wat gebeurd er?

het gevolg van in de droom

ik weet niet waar jullie het over hebben. anne moet ik het echt zeggen. ben je maagd. ja ik ben nog maagd. dus je was gewoon bang. hoezo bang ? je zei gisteren dat je met taylor ging doen. ik ken die branden niet eens. wacht maar af straks komt hij. ongelofelijk anne jij hebt zo knappe vriendje. he schatje je ziet er mooi uit. waarom doen jullie zo aardig. anne waarom doe je zo vreemd. wij zijn al jaren je bff's en taylor je vriendje daar heb je al 4 maanden mee verkering. maar mijn bff's zijn shannon en edie. ik heb ook nog geen vriendje omdat ik verliefd ben op harry. anne toch volgen mij ben je ziek ik bedoel shannon en edie haten jou omdat je hun vriedjes af hebt gepakt en een van ons werd. en harry heb je voor de hele school voor shut gezet. je chafeur brengt je wel naar huis en jij moet rust hebben. wat doe siekse ben je ofzo gay. ( in het huis van anne) hallo anne. hallo mevrouw die ik niet ken waar is mijn moeder. gekkie ik ben je moeder. nee dat ben je niet. oke ik ben je moeder niet echt. maar ik ben je stiefmoeder. oke stiefmoeder? waar is mijn vader o hier is je vader. ik weet niet waar je over hebt maar mijn vader is hij niet. jonge dame ga naar je kamer. nee jij bent me moeder niet. dan laat ik de beveiliging je brengen. ( in mijn kamer) hallo is daar iemand. ik hoorde hallo met een rare accent. kan jij misschien een foto album geven van deze jaren. toen ik in de foto album keek zag ik het. alles was veranderd. mijn beste vriendinnen waren de dolls. het ergste was nog dat ik de leider was van de dolls.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen