Foto bij The last day of school before the summer

* De volgende dag*

Liam Pov: Ik werd wakker van een deurbel die ging ik rende naar beneden toe en deed de deur open het was Luna ze zag er weer geweldig uit zo als altijd, Ik : Zayn je liefje is er! Luna gaf me een tik tegen mijn hoofd en ging toen op de bank zitten Zayn kwam half naakt de trap af gerent en struikelde over zijn iegen voeten waardoor hij op de grond viel. Ik rende weer naar boven en kleedde me snel verder aan. Toen ik weer beneden kwam zag i kdat Luna en Zayn aan het zoenen waren ik liep naar de keuken en maakte ontbijt.

Harry Pov: Ik kwam naar beneden gelopen en zag Luna ze keek op en zwaaide naar me ik liep naar Liam toe die in de keuken stond met zijn ontbijt. Ik: hoe lang zijn ze al bezig zo. Liam : ik denk 15 minuten sinds ze hier is. Ik: wow die zijn echt heel erg verliefd. Even later kwamen Louis en Nail ook bij ons staan en zeiden niets.

Zayn Pov: ik haalde mijn lippen van die van Luna en keek naar haar ze was zo mooi ik merkte dat ik nog halfnaakt was en rende snel naar boven om kleren aan te doen. Ik poetste nog even snel mijn tanden en ging toen weer naar beneden toe. Luna zat op de bank met Liam en Nail te praten vandaag was namelijk de laast dag voor de zomervakantie. We pakte onze spullen en onze fietsen en reden naar school toe. Toen we daar waren keek iedereen naar mij en Luna.

Luna Pov: iedereen keek naar mijn en Zayn ik snapte niet waarom en liep met hem mee naar binnen toe. Zayn was echt heel lief voor me hij liep mee naar m'n kluisje ik pakte mijn boeken en liep met hem mee naar de eerste les. Tijdens de les lette ik totaal niet op wat de leraar zei en keek de hele tijd naar Zayn die wel op lette. Ineens ging de bel ik schrok even en stond toen op Zayn en ik liepen hand in hand het lokaal uit Harry , Nail en Louis liepen ergens achter ons. Liam was al naar de volgende les toe en wij waren wat langzamer dan hij omdat Zayn en ik zo klef waren, toen we bij het lokaal waren zat Liam er al en wij gingen snel even zitten.


Liam Pov: Luna en Zayn waren erg verliefd op elkaar en dat was te merken ze konden hun ogen niet van elkaar af houden het was best schattig. Ik vond het wel erg leuk voor Zayn hij was nog nooit zo gelukkig geweest als nu. Tijdens de les lette ik goed op en keek af en toe naar buiten toen de bel ging wachte ik op hen en liep naar de kantine. We gingen zitten Zayn en Luna zatten al snel weer te zoenen het was best grappig ik maakte snel een foto en stopt mijn mobiel in mijn zak.


Luna Pov: Ik keek naar Liam die een foto van mij en Zayn een foto had gemaakt Harry, Nail en Louis lachte om een grap die Liam maakte en Harry viel van zijn stoel ik lachte me rot. Na een tijdje ging de bel weer en rende we naar het lokaal voor de laaste les toe en gingen aan een tafeltje zitten. Ik zat weer naast Zayn en lette dit keer wel op. Na een uur ging de bel en waren we vrij rende naar de fietsen toe. Ik ging bij Zayn achter op zitten en we reden naar het huis van Nail toe ik had mijn tas met spullen bij me toen we bij het huis waren. Stapte ik van de fiets af en volgde de jongens naar binnen toe en plofte op de bank neer en keek naar Zayn die glimlachte naar me. Ik gaapte even en keek toen naar de jongens ze waren tv aan het kijken. Ik ging tegen Zayn aan liggen en keek met de jongens mee ineens keek Harry op en liep naar de keuken toe en kwam terug met chip's en drinken voor ons allemaal. Het was erg gezllig met de jongens zo gezellig dat ik de tijd bijna was vergeten. Ik stond op en zag de jongens kijken ze wisten dat ik naar huis ging en gaven me allemaal een knuffel van Zayn kreeg ik een extra lange knuffel hij was echt een schatje. Louis stond er op dat ie me naar huis bracht ik vond het goed en stapte bij hem achter op de fiets, tijdens de rit naar mijn huis toe was het rustig. Toen we er waren stapte ik af en knuffelde Louis nog even voor dat ik naar binnen toe ging. Mijn ouders waren niet thuis dus liep ik naar mijn kamer toe en ging op mijn bed liggen al vrij snel viel ik inslaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen