Dag 8
Ze hebben net te horen gekregen welke bewoners er genomineerd zijn.
'O my god Devin ik wil niet dat je gaat' zei Luna.
'Derek maatje ik zal er alles aan doen zodat jij hier in het huis blijft' zei Jon Josep.
'Dankjewel'.
"Dit is Big Brother mannen nu is het tijd om de geheimen van de vrouwen te raden naar de men's room".
Whoehoe de mannen waren door het dolle heen ondanks de nominaties en keken hun ogen uit toen ze in de men's room stonden.
"Mannen nu is het jullie beurt hier noem ik nu de 6 geheimen en op dag 13 moeten jullie de geheimen koppelen aan de vrouwen.
Ik heb een borstvergroting ondergaan.
Ik heb op 5 middelbare scholen gezeten.
Ik ben dakloos geweest.
Ik ben wereldkampioen badminton.
Ik ben de princes van Cyprus
Ik ben HIV positief.
Mannen succes"..
"We hebben een princes in het huis whoehoe" zei Jason.
"Ik weet al welk geheim ik ga raden dat is de borstvergroting haha" zei Derek.
Iedereen moest lachen en ze konden niet geloven dat ze echt een princes hadden.
"Wie is dan de princes volgens jullie".
"Luna misschien zij ziet eruit als een princes" zei Devin.'
"Oke Devin ga jij dat maar eens onderzoeken".
"Misschien is Helena HIV positief ze is agente toch misschien is ze wel militair geweest en is in Afrika beland heeft daar HIV gekregen en is daarom terug naar Nederland gekomen om als wijkagent te dienen" zei Ben.
"Inderdaad Ben dat lijkt me logisch haha dat klinkt echt nergens naar".
Ben werd uitgelachen en de tijd in de men's room zat erop.
Morgen in Big Brother gaan de mannen op onderzoek uit en vertelt Juna een groot geheim aan Many iets wat niemand mag weten en vooral Helena niet.
Wil je weten hoe dat afloopt kijk dan morgen naar dag 9 van Big Brother
Reageer (1)
Aaah welk geheim?? Ik wil het weeeten!! (:
1 decennium geleden