Foto bij Hoofdstuk 133

Hallow lieve mensen!
Ik houd van jullie! Geniet van dit stukje & vertel me wat je denkt!!
<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Noelle1D

    Wow kim geeft een mega reactie!!

    1 decennium geleden
  • NiallsNugget

    ahhwww Edward won't do that! Ik denk wel dat hij schrikt en dat hij even tijd nodig heeft om na te denken, maar uiteindelijk komt het allemaaaal goed one happy family.
    Of er komen fans en die ontvoeren Valerie en dan gaan ze haar slaan en dan krijgt ze een miskraam oh jee.
    nee dat zal vast niet gebeuren.

    Oh, ik weet nu al dat dit een hele lange reactie gaat worden voor mijn doen.

    Ik was helemaal blij wakker geworden vanochtend, weet je waarom? nee, nou dat zal ik een even vertellen, ik heb toch niets beters te doen (huiswerk is niets beters, toch?)
    Ik had dus gedroomd dat ik met mijn klas en mijn muziekleraar naar een of ander iets was gegaan, en ik zat gitaar te spelen (jaa, dat kan ik) een beetje mijn muziekleraar na te doen, Zegt hij ; speel deze akkoorden eens. dus ik doe dat, en het liedje kwam me al heel bekend voor. ineens komen er 2 hele knappe gozers binnen en die beginnen never better te zingen. Je kan waarschijnlijk al raden wie die knappe gozers zijn.
    En toen vroeg ik om een jedhug en toen kreeg ik een jedhug van ze, en Edward voelde heel warm aan -Geen idee hoe dat kan als je droomt ;o- en toen eh, toen was ik heel blij en toen kreeg ik ook nog een jedkiss van Edward -John was met mijn muziekleraar praten- En toen ging ik fangirlen van binnen, maar blijkbaar heb ik dat ook echt gedaan want ik werd wakker op de grond. en toen opeens waren we aan het voetballen met ibrahim affelay 0_0. ik mag die gozer niet eens.
    maar toen werd ik dus heeeeel blij wakker, want dat ben je als je john en edward ontmoet. en toen dacht ik ; wat doe ik op de grond ik was aan het voetballen met ibrahim affelay. En toen was ik weer chagie :c.

    Nou, dat was mijn hele lange, hele interessante *kuch* reactie =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen