Foto bij you are special (Tom lovestory) 15

Jij: "Waar is Bill?" Tom: "Thuis." Je knikte en liet Tom los. Tom: "Morgen zal je me niet zien." Jij: "Ah en hoe komt dat?" Tom: "Concert." Je knikte. Hmm morgen, morgen mijn eerste dag als cheerleader. Tom: "Dat wil ik wel zien." Je lachte eens. In your dreams. Jullie waren een tijdje aan het praten over van alles tot jou vader boos de deur open deed. Vader: "Kelly Skywalker! Binnen nu!" Je stond snel recht. Jij: "Dag Tom." Daarna liep je snel naar binnen en niet veel later hoorde je de voordeur dicht knallen. Vader: "Je gaat niet meer met hem om." Jij: "Wat? Waarom?" Vader: "Omdat ik het zeg!" Moeder: "Noah! Laat haar toch, ze is 18." Vader: "Maar ze woont hier en zo lang ze hier woont zal ze zich gedragen naar mijn regels." Jij: "Jou regels? Je bent bijna nooit thuis!" Je stond recht van tafel en liep naar boven toe. Je hoorde Lars nog wenen voor je jou kamerdeur dichtsloeg. Je kleedde je om en ging in bed liggen maar niet veel later viel je inslaap. Maar rond 12 uur werd je terug wakker. Je had iets gehoord. Je keek rond en hoorde getik op je raam. Je stond op en keek naar buiten en zag daar Mathieu staan. Je deed het raam open en rilde van de kou die de wind veroorzaakte. Jij: "Mathieu?" Mathieu: "Kom je nog?" Jij: "Naar waar?" Mathieu: "Uit? Het schoolteam is gewonnen en ze houden een afterparty." Jij: "Ik weet het niet hoor." Mathieu: "Ah kom op, dit is de perfecte kans voor je als cheerleader." Je zuchtte. Jij: "Wacht even." Je zag Mathieu een gek dansje maken en sloot al zuchtend het raam. Je trok dan maar je pakje aan en pakte nog snel even jou belangrijkste spullen. Vervolgens sloop je door de gang en sloot de voordeur zo zacht mogelijk. Mathieu: "Eindelijk, kom stap in." Je stapte in zijn auto en toen reden jullie door naar ergens. Juist ja je wist niet naar waar.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen