Foto bij 4.

vanuit Linde

Als ik nog een keer kijk zie ik dat het echt Daan, Rein, Nils en Owen zijn, OMG dit is echt een droom die uitkomt, Mainstreet is in hetzelfde hotel als ik!!!!!! Maar okee ik moet rustig blijven, want anders vinden ze me zo’n gestoorde mainiac en dat wil ik echt niet! Ik ga maar weer rustig liggen en zoek ze later wel op en vraag of ik met ze op de foto mag, want dat moet ik wel echt doen! Ik ga rustig liggen en pak mijn ipod, als ik mijn ipod net aan wil zetten zie ik Daan en Rein naar me toe komen lopen, OMG Daan en Rein die naar mij toe komen lopen, volgens mij droom ik echt!! Ze komen naast me staan en Daan zegt “Hey, mogen we erbij komen zitten?” ik voel dat ik begin te blozen en probeer zo rustig mogelijk uit me mond te krijgen “ja hoor, is goed!”. Daan en Rein gaan op de stoelen naast me zitten en beginnen tegen me te praten. Daan; “mag ik vragen hoe je heet?”. *Wat er op dit moment door mijn hoofd gaat; OMG DAAN ZWIERINK VRAAGT MIJN NAAM OMG OMG OMG* Heel rustig zeg ik “ja dat mag je haha mijn naam is Linde!”. Daan; “haha Linde, mooie naam!” “dankjewel” zeg ik blozend. Dan begint Rein te praten, “Hey, ik ben..” ik maak z’n zin af “jij bent Rein, haha dat weet ik wel!”. “ooh, dus je kent ons al, dan weet je ook dat ik Daan heet haha” zegt Daan, “hihi ja klopt”. Rein vraagt plagerig “en hoe ken je ons dan?”, “haha, niet grappig Rein…” zeg ik snel terug. We praten nog een tijdje en op een gegeven moment komen Owen en Nils aanlopen met al hun spullen “volgens mij kunnen we beter hierbij komen zitten, want jullie waren niet eventjes weg Rein hahah”. “haha sorry ik denk dat het mijn schuld is dat ze nog hier zitten!” zeg ik tegen Owen en Nils. Nu pas heb ik door dat ik al de hele tijd met DE Daan Zwierink en DE Rein van Duivenboden zit te praten en dat Owen en Nils er nu ook bij staan!!! Nu moet ik toch eigenlijk wel even om een foto vragen, want ja misschien zie ik ze hierna wel nooit meer! “okee, sorry dat ik onderbreek, maar ik wil toch wel even met jullie op de foto hihi.. mag dat?” “haha tuurlijk mag dat!” zegt Daan. We gaan met z’n 5en op de foto en nu ben ik toch wel het gelukkigste meisje op de wereld!! Na de foto moeten ze alle 4 lachen, “waarom moeten jullie nou weer lachen??” vraag ik, “nou..” begint Owen, “meestal vragen meisjes eerst of ze met ons op de foto mogen en beginnen dan pas te praten!” zegt Rein, “haha of ze beginnen te gillen en kunnen niet meer praten hahahah” zegt Nils er lachend achter aan. “hahah okee, nouja ik probeerde heel rustig te blijven en volgens mij lukte het van buiten aardig! Of niet?” zeg ik schamend. “ja hoor het lukte heel goed!” zeggen Daan en Rein. “okee dan is het goed, maar nu gaat het van binnen en buiten goed, omdat jullie ook maar normale jongens zijn eigenlijk haha” zeg ik nu lachend. “Wat had je gedacht dan? Dat we vreemde wezens waren omdat we nou fans hebben? Haha” vraagt Owen lachend. “okee jongens laten we ophouden met elkaar te ondervragen en gewoon gaan zwemmen!” zegt Daan en hij red me uit een nogal beschamend gesprek. We gaan met z’n alle zwemmen en het is heel gezellig! En wauw wat is Daan in het echt nog knapper dan hij al is op foto’s! als het zwembad bijna gaat sluiten gaan we met z’n alle het zwembad uit en kleden ons om. Als ik klaar ben met omkleden loop ik naar de hal van het hotel waar de jongens op me staan te wachten. Ze geven me allemaal een knuffel, maar Daan geeft me net iets langer een knuffel en fluistert nog gauw in m’n oor dat die heel blij was mij te hebben ontmoet! De vlinders doen echt hun eigen ding in me op dit moment en ik heb het gevoel dat ik rood word, maar dat maakt even allemaal niet uit. Als ik de jongens allemaal een knuffel heb gegeven vraagt Rein of ze mijn nummer mogen en dat geef ik graag, Rein geeft me z’n telefoon en ik zet m’n nummer erin en geeft hem dan aan de rest om het nummer over te nemen. We lopen met z’n alle richting de lift en ik zeg tegen ze dat ik naar de 6e verdieping moet, “Wij ook!” zeggen ze in koor, “haha dat is mooi!” zeg ik lachend. Als we op de goede verdieping aankomen loop ik richting m’n kamer en we komen erachter dat mijn kamer naast die van de jongens ligt, “haha dat is toevallig” zegt Nils. Ik zeg nog gauw doei tegen ze en loop dan m’n kamer in. Ik pak mijn pyjama en kleed me om, als ik dan in bed lig bedenk ik pas hoe geweldig deze eerste dag van mijn vakantie eigenlijk is!

Reageer (3)

  • daanxlove

    snel verder echt super leuk!

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    dankjewel(:

    1 decennium geleden
  • ginadam

    hahahahaa ik vind het echt een heel leuk verhaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen