Foto bij Don't lauch with a slayer

Een week later en ik had gelijk , nu ik even nadacht aan mijn verblijf hier was ik bijna 1 ding vergeten Edward wat moest ik met hem wat wou ik van hem en zoude er nog spanningen zijn zoals in het begin ,ik zou het snel merken want deze les zat ik naast hem ,ik ging al de stres gewoon van mij afgooien en doen zoals ik tegen iedereen zou doen .'Ey Edward hoe is het '
'Goed ' nauw ja je moet ook nie zo beginnen doen e dacht ik.
Edward draaide zich naar me toe ,leek of dat hij mijn gedachte voor het eerst hoorde .'Wat ?' vroeg ik geïrriteerd van zijn blik. Hij mag zo kijken want wow zo een mooie ogen .nu lachte hij hm Vanna stop met denken ,denk aan wat je gistere deed . jagen ,vampiers , nu kijkt hij als of ik hem beledigt heb Oooooh dit was zo verkeerd .Ik sta recht en loop naar de deur .'Vanna ga zitten beval de leerkracht me . Ik deed de deur open 'Vanna nu weg en je komt niet meer binnen .' ik ging dus braaf op mijn plaats zitten .'Hou je koest ik vertrouw je niet dus ik hou je in het oog ' siste ik naar Edward .Hij lachte dacht hij nu echt dat hij beter was als mij ,hij zou wel eens snel kunnen verschieten met een slayer valt niet met te lachen .

Reageer (1)

  • Sucrose

    oeh, spannend :O
    snel verder
    I LIKE YOUR STORY
    -x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen