Van uit Marjon

"Nog een anderhalf uur" roep ik van verbaasing "ik kan nooit zo lang in een auto zitten ik ben reis ziek" "Dan stoppen we onderweg toch even we hebbem nog best lang de tijd tot we er moeten zijn" ik kijk al weer wat beter en ga tegen Rein aan zitten. Cindy is onder tussen al in slaap gevallen. Ik begin wat bleekjes te worden en word misslijk Nils ziet het "Marjon gaat het wel als we nu moeten stoppen moet je het zeggen" "Ja stop maar even" We stoppen en ik stap uit. Ik begin me naar 5 minuten weer wat beter te voelen. Ik stap en en zie dat Cindy nu ook wakker is geworden. Ze stapt uit "Marjon loop je even mee moet even naar de wc" Ik loop mee en zie dat Rein net van de bezinepomp komt ik geef hem snel een knuffel en loop weer met Cindy mee. Als we terug lopen zien we dat de jongens stonden te wachten we stappen snel in en rijden verder. Cindy gaat weer even liggen en valt in slaap. "Hoelang is het nog rijden" vraag ik "nog ongeveer een uurtje hou je dat vol schat" ik kijk omhoog want ik leunde tegen Rein aan en ik knikte. Rein gaf me een kus op me voorhoofd. Na een uur zijn we er ik maak Cindy voorzichtig wakker en we stappen uit. we mogen even met de jongens mee. Maar 15 minuten voor het optreden moesten we naar onze vip plek. We praten even gezellig en worden weg gestuurt ik geef Rein een dikke knuffel en kus en wens hem succes Cindy doet het ook bij Daan en wij lopen naar omze plek en gaan zitten. Als hun de podium op komen geeft Rein me nog een knipoog. Als de melodie begint zegt Daan "dit is speciaal voor mijn meisje Cindy" "En ook voor mijn meisje Marjon" zegt Rein we geefen hun een luchtkus en beginnen te lachen en kei hard mee te zingen. Na dat hun stop the time hebben gezongen zingen ze nog hun nieuwste nummer mind is blown ook speciaal voor ons.

Reageer (1)

  • ginadam

    sweeeett nog een stukje!!! hihihihihihih

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen